محمد رضا پسر ٢٠ ساله پورمخبر نیز در پاسخ به این سوال كه آیا از انتخاب نشدنش ناراحت نشده است، این گونه پاسخ داد:...
    احمد پور مخبر، بازیگر مسن و بامزه فیلم « زن ها فرشته اند» در گفت وگو با «همشهری‌ خانواده» درباره نحوه شروع كار بازیگری‌ اش گفته است: پسرم می‌‌خواست بازیگر شود. من با پسرم رفته بودم تا او برای‌ بازیگری‌ تست بدهد ولی‌ آقای‌ عطاران من را دی‌د و چون نقش یك پی‌رمرد هم داشت، من را برد دفترش تست گرفت و قبول شدم.
محمد رضا پسر ٢٠ ساله پورمخبر نیز در پاسخ به این سوال كه آیا از انتخاب نشدنش ناراحت نشده است، این گونه پاسخ داد: باور كنید من بیشتر خوشحال شدم كه پدرم به جای‌ من بازیگر شد. چون دیدم یك آدم حتی‌ در ٧٠ سالگی‌ هم می‌ تواند به موفقیت برسد. احمدپور مخبرگفته است قبل از این كه بازیگر شود، در ‌یك سوپر ماركت كار می‌ كرده و الان هم چند شعر و آهنگ سروده و ساخته است و می‌ خواهد آلبوم بیرون دهد.
او در اظهار نظری‌ جالب عنوان داشته است: عمر دست خداست. آدم تا زنده است، باید امید داشته باشد. آمدیم زد و آلبوم من هم گرفت. برای‌ خداكاری‌ ندارد. اوستا كریم بزرگ است.
پور مخبر اولین بار در فیلم «بچه های‌ آسمان» و بعد از آن در سریال «متهم گریخت» نقش «مش قربون» را بازی‌ كرد. او با بازی‌ در سریال «ترش و شیرین» مشهور شد و بعدها در چند فیلم كمدی‌ و پرفروش همچون « توفیق اجباری‌»، «مجنون لی‌لی‌» و «زن ها فرشته اند» بازی‌ كرد. او هم اكنون «عسل ایرانی‌» و «خروس جنگی‌» را در نوبت اكران دارد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.IranNewsAgency.com