مازیار فلاحی
آهنگساز فیلم «مجنون لیلی» در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان كرد: دلم می‌خواست در این كنسرت موسیقی فیلم «پروانگی» ساخته‌ی قاسم جعفری را نیز به صحنه‌ ببرم. چرا كه....
 
مازیار فلاحی ـ خوانده پاپ و آهنگساز ـ 16 و 18 شهریورماه ـ در برج میلاد تهران برنامه اجرا می‌كند.
این هنرمند عرصه‌ی موسیقی درباره اولین كنسرت مستقلش به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: در این اجرا موسیقی فیلم‌هایی كه تا كنون ساخته‌ام با تنظیمی متفاوت اجرا می‌شوند، به گونه‌ای كه با فضای كنسرتی همخوانی داشته باشند. آلبوم «قلب یخی» به همراه یك قطعه‌ی جدید كه تا به حال شنیده نشده بخش دیگری از این اجرا را تشكیل می‌دهند.
او با بیان اینكه 20 قطعه برای این كنسرت آماده كرده است، افزود: می‌خواهم برج میلاد شبی آرام را پشت سر بگذارد و آنچه مهم است متفاوت بودن این اجراست كه بر مبنای یك عاشقانه متفاوت و آرام فراهم آمده است.
فلاحی با تاكید بر اینكه «می‌خواهم مخاطب در كنسرتم آرامش داشته باشد»،‌بیان كرد: این بدان معنا نیست كه اجرایم كسل كننده باشد بلكه به این معناست به دنبال كنسرت‌های شلوغ نیستم و نمی‌خواهم مانند همه‌ی اجراهای تكراری برج میلاد چند قطعه بخوانم و خیلی راحت از سن پایین بیایم.
وی خاطرنشان كرد: به دلیل استفاده از تعدادی نوازنده‌ی محدود در كنسرت‌ها دیگر نوآوری دیده نمی‌شود. امیدوارم بتوانم با همكاری گروه جدید این تنوع را ایجاد كنم.
آهنگساز فیلم «مجنون لیلی» در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان كرد: دلم می‌خواست در این كنسرت موسیقی فیلم «پروانگی» ساخته‌ی قاسم جعفری را نیز به صحنه‌ ببرم. چرا كه قطعه‌ای متفاوت از سایر ساخته‌هایم است. اما متاسفانه زمانی كه باید قطعات را برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌فرستادم «پروانگی» هنوز به طور كامل آماده نشده بود.
فلاحی از محسن افشار (درامز)، امیر حسین اویسی (پیانو،‌كیبورد)، مجید كاشانی (كیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار باس)، سعید بنازاده (گیتار) بردیا یادگاری پركاشن و ... به عنوان نوازندگان گروه نام برد.
به گزارش ایسنا،‌ مازیار فلاحی 16 و 18 شهریور ماه در دو سانس 18 و 21 به صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این اجرا 25 تا 80 هزار تومان اعلام شده است.
مراكز «آوای فروهر»،‌ «ققنوس»، «پرشیا» از امروز بلیت‌های این كنسرت را پیش‌فروش می‌كنند. 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir