اداره كل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام كرد: مدیری در این فیلم نقش پیرمردی 160 ساله را ایفا خواهد کرد که داستان فیلم پیرامون...
 
 اواخر هفته گذشته مهران مدیری نیز به جمع بازیگران مطرح فیلم انیمیشن سینمایی «تهران 1500» پیوست.
اداره كل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام كرد: مدیری در این فیلم نقش پیرمردی 160 ساله را ایفا خواهد کرد که داستان فیلم پیرامون زندگی گذشته و حال وی روایت می‌شود.
ضمناً در حال حاضر حبیب رضایی که کار انتخاب بازیگران این پروژه را به عهده دارد در حال مذاکره با بازیگر نقش اول زن این انیمیشن می‌باشد که نام این هنرمندان نیز تا پایان هفته اعلام خواهد شد.
بنا به این گزارش پیش از این با بهرام رادان به عنوان بازیگر نقش اول مرد این فیلم و همچنین گوهرخیر اندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی نیا، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی قرارداد به امضا رسیده بود و در حال حاضرمدل سازان مشغول ساخت کاراکتر سه بعدی این بازیگران هستند تا پس از تایید کاراکترها از طرف این هنرمندان، مرحله طراحی لباس نیز آغاز شود.
فیلم انیمیشن سینمایی «تهران 1500» در ژانر کمدی وبا محوریت مسایل اجتماعی، فرهنگی و شهرنشینی ساخته خواهد شد و درآن آینده تخیلی شهر تهران را در سال 1500 مشاهده خواهیم کرد.
دیگر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: فیلمنامه: امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی کارگردان: بهرام عظیمی مدیر پروژه: سید هادی منبتی، مدیر تولید: اسماعیل شرعی طراحی فضا: حمید بهرامی طراحی کاراکتر: بزرگمهر حسین پور، استوری برد: مانی وطن دوست تهیه کننده: موسسه تصویر شهر وابسته به معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه نسل اندیشه سبز.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: fardanews.com