هر چند هنوز قراردادی امضا نشده، اما سودربرگ از کاترين زيتا جونز خواسته در اين فيلم نقش کلئوپاترا ملکه مصر باستان را بازی کند و...
 
هیو جکمن بازیگر فیلم "استرالیا" که مجری مراسم اسکار امسال است به خاطر تداخل کاری پیشنهاد حضور در فیلم جدید استیون سودربرگ را با موضوع کلئوپاترا ملکه مصر نپذیرفت.

ورایتی اعلام کرد "کلئو" یک موزیکال سه‌بعدی است که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته می‌شود. هر چند هنوز قراردادی امضا نشده، اما سودربرگ از کاترین زیتا جونز خواسته در این فیلم نقش کلئوپاترا ملکه مصر باستان را بازی کند و قصد داشت از جکمن نیز به نقش مارک آنتونی ژنرال رومی و عاشق کلئوپاترا استفاده کند.

سازندگان "کلئو" برای نقش جولیوس سزار با ری وینستن ستاره "بئوولف" مذاکره می‌کنند که به تازگی بازی در "لبه تاریکی" را به پایان رسانده است. سودربرگ که امسال فیلم تحسین‌شده "چه" را روی پرده داشت، گفت قصد دارد در "کلئو" یک داستان عاشقانه معروف تاریخی را با ترانه‌های راک اند رول و سبکی شبیه موزیکال‌های الویس تلفیق کند.

موسیقی "کلئو" را گروه راک مستقل گایدد بای وویسز نوشته و فیلمنامه نوشته جیمز گریر نوازنده سابق گیتار باس این گروه است. جکمن 40 ساله این روزها درام حماسی "استرالیا" با بازی نیکول کیدمن را به عهده دارد.

او مجری مراسم اسکار امسال است و سال آینده با "سرچشمه‌های افراد ایکس: ولوورین" به سینماها بازمی‌گردد. "افراد ایکس"، "شمشیرماهی"، "کیت و لئوپولد"، ""ون هلسینگ"، "خبر دست اول" و "پرستیژ" از فیلم‌های اوست.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
 منبع:jamejamonline.ir