وی ضمن تشکر از دست اندرکارانی که این برنامه‌ی ارزشمند را به زیبایی هر چه تمامتر در محیطی با نشاط طراحی و اجرا کرده اند اظهار امیدواری کرده است که با تداوم این برنامه‌ها...
   
تشکر از حضور دست اندرکاران برنامه ی کودک و نوجوان شبکه یک سیما در مناطق مرزی جنوب کشور
 
 مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: نظر سنجی های صورت گرفته از کودکان و نوجوانان سوسنگرد و دشت آزادگان نشان داد که حضور دست اندرکاران برنامه‌ی کودک و نوجوان شبکه اول سیما در این منطقه تأثیر زیادی در شناخت این گروه سنی نسبت به آزادی شهرشان از دست نیروهای بعثی عراق داشته است.
سرتیپ دوم پاسدار علیرضا عظیمی جاهد که این مطالب را در قالب نامه ای برای رئیس رسانه ملی ارسال کرده است می‌افزاید: امسال کودکان و نوجوانان خرمشهری و سوسنگردی به همراه خانواده‌هایشان در 3 خرداد و 25 آبان که سالگرد آزادی این دو شهر قهرمان است بهتر از هر زمانی دیگر مزه شیرین آزاد زیستن تحت لوای جمهوری اسلامی را چشیدند.
وی ضمن تشکر از دست اندرکارانی که این برنامه‌ی ارزشمند را به زیبایی هر چه تمامتر در محیطی با نشاط طراحی و اجرا کرده اند اظهار امیدواری کرده است که با تداوم این برنامه ها در نقاط مرزی کشور فرزندان این مرز و بوم با افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.
 
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران