امین زندگانی به قولش در خندوانه عمل کرد!
امین زندگانی صفحه‌ای را با هدف سلامت‌بخشی و ایجاد فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام درست کرده است.

استفاده درست از فضای مجازی

همین چند وقت پیش بود که امین زندگانی با حضور در برنامه خندوانه پیشنهاد داد علاوه بر حساسیت بر روی محیط زیست به حفظ محیط زیست فضای مجازی هم توجه کنیم.

حالا همین بازیگر صفحه‌ای را با هدف سلامت‌بخشی و ایجاد فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام درست کرده است.

صفحه‌ای با آدرس ctpt2015 که قرار است آدم‌ها با پیوستن به آن قول و قرار بگذارند در فضای مجازی دست از توهین بردارند.

زندگانی در این پست خود نوشته است: «دوستان عزیز صفحه کمپین حفاظت از محیط زیست مجازی با هدف سلامت‌بخشی و ایجاد فرهنگ درست استفاده از امشب راه‌اندازی شد. قوانین این صفحه به زودی مدون خواهد شد ولی اصلی‌ترین قانون جلوگیری از استفاده از الفاظ رکیک و ابراز نظرهای غیراخلاقی و در ادامه آموزش استفاه از لغات مناسب برای بیان مخالفت‌ها و احساسات منفی و در آینده بررسی علل روانی پنهان شدن انسان‌ها در پشت عکس‌ها و نام‌های غیر واقعی برای استفاده غیرانسانی و خالی از فرهنگ از دنیای مجازی برای تخریب دیگران خواهد بود. در معرفی و تبلیغ این صفحه به دوستان خود برای داشتن دنیای مجازی خالی از هر گونه آلودگی به من و این کمپین کمک کنید.»

از سوی دیگر علیرام نورایی بازیگر نیز با راه‌اندازی کمپینی با هشتگ #لطفا ـ توهین ـ نکنید به جمع فعالان این عرصه پیوسته است.

تاکنون هنرمندان زیادی از الیکا عبدالرزاقی گرفته تا شبنم قلی‌خانی از این صفحه و کمپین حمایت کرده‌اند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.com