عکس های پشت صحنه سریال شهرزاد با حضور گلاره عباسی
این قسمتی از داستان «شهرزاد» است که در سکانس داخلی – شب و در ساختمان اصلی پروژه «شهرزاد» در خیابان شاه‌آبادی اتفاق می‌افتد.

پشت صحنه سریال شهرزاد

پروژه «شهرزاد» اولین اثر حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است که این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد. در سکانسی که جزئیات آن را در این گزارش می‌خوانید شیرین (پریناز ایزدیار) به حالت هیستیریک رسیده لباس‌های قباد (شهاب حسینی) را پاره کرده و تصمیم دارد سیانور بخورد، نصرت (پرویز فلاحی‌پور) متوجه این اتفاق می‌شود و سیانور را از دست شیرین می‌گیرد و بزرگ آقا (علی نصیریان) بعد از فهمیدن این جریان ندیمه (گلاره عباسی) را سرزنش می‌کند که چرا جلوی این کار را نگرفته و گذاشته به این مرحله کشیده شود...

3547684_162.jpg

این قسمتی از داستان «شهرزاد» است که در سکانس داخلی – شب و در ساختمان اصلی پروژه «شهرزاد» در خیابان شاه‌آبادی اتفاق می‌افتد. داستان امشب در خانه خانواده دیوان سالار است. خانه‌ای قدیمی که در کنار پدر خانواده (علی نصیریان)، پرویز فلاحی‌پور (نصرت) و گلاره عباسی (ندیمه دختر شیرین آقا) حضور دارند.

3547661_460.jpg

گروه در حال آماده شدن برای شروع کار هستند و هریک گوشه‌ای از کار را گرفته است. حسن فتحی کارگردان کار تهمیدات لازم را برای شروع در دسته گرفته و بازیگران هریک نیز خود را برای بازی در نقش خود آماده می‌کنند.

3547686_324_copy.jpg

بنابراین گزارش بازیگران و هنرمندان شاخصی در این پروژه عظیم شبکه خانگی ایفای نقش می کنند، که از آن میان می‌توان به بازیگرانی چون: علی نصیریان، پرویز فلاحی‌پور، ابوالفضل پورعرب، گلاره عباسی، فریبا متخصص، شهاب حسینی، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، هومن برق‌نورد، حمیدرضا آذرنگ، غزل شاکری و... اشاره کرد

ن به  ز از نکات قابل توجه در این سریال می‌توان حضور دوباره ابوالفضل پورعرب پس از چندسال دوری و فاصله از کار حرفه‌ای اشاره کرد.

قرار گرفتن پورعرب و شهاب حسینی به عنوان دو بازیگر شاخص و مخاطب‌پسند دهه‌های مختلف از همان ابتدا مرکز توجه علاقه‌مندان به فیلم بود.

3547690_435.jpg

3547679_246.jpg

3547666_333.jpg



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir