قربان صدقه رفتن رامبد جوان برای عادل فردوسی پور روی آنتن زنده!
رامبد جوان درمورد عادل فردوسی پور مصاحبه‌ای با برنامه گلخانه انجام داد.

رامبد جوان در برنامه گلخانه

رامبد جوان كه حالا همه او را با خندوانه می‌شناسند، در گفت و گویی كه با برنامه گلخانه انجام داد، حرف‌های جالبی درباره مجری محبوب برنامه نود زد. او درباره فردوسی‌پور گفت: «من فوتبال نگاه نمی‌كنم. اما عادل را به خاطر هوش او دوست دارم. به عادل اطمینان كردم و گفتم كارت را بلدی و به تو اطمینان دارم.»

رامبد البته اعتراف كرد كه برنامه نود را نمی‌بیند: «من فوتبال دوست ندارم. به خاطر اینكه از بچگی در كنار پدری بزرگ شدم كه فوتبال را می‌جوید و همه فوتبال‌ها را نگاه می‌كند. البته آدم بی استعدادی نیستم ولی علاقه ندارم. فوتبال هم بازی كرده ام و گل هم زده ام. اما من برنامه نود را نگاه نمی‌كنم. با این حال چند بار به عادل زنگ زدم كه داشت خندوانه نگاه می‌كرد. عادل باهوش تر، پیگیر تر و بلد تر از من است. ولی من بلد نبودم و پیگیر نبودم.»

گزارشگر به رامبد جوان گفت برنامه‌ای كه شما به نود رفته بودید یكی از ماندگارترین برنامه‌های نود شده بود كه رامبد در جواب گفت: «نه بابا؟ جزو 17 تا برنامه ماندگار نود شد؟ من عادل را خیلی دوست دارم. وادارم نكنید قربان صدقه‌اش بروم.»

گزارشگر گفت از آن قربان صدقه‌هایی كه در پیغام‌های خصوصی می‌نویسی بگو كه رامبد گفت: «عادل قشنگم، دلم برات تنگه، خندت برام آهنگه. قد بلندت رو قربون. حالا خیلی به روابط شخصی ما ورود نكنید.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir