این كمپانی كه وظیفه انتشار این آلبوم را در دنیا بر عهده دارد ، تلاش می‌كند این اثر را برای فروش بر روی یكی از سایت‌های معتبر موسیقی...
 

دومین آلبوم «بنیامین بهادری» با مجوز وزارت ارشاد، عنوان «بنیامین 88» در بازار موسیقی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در این آلبوم كه توسط شركت ترانه شرقی و آوای نكیسا منتشر شده قطعاتی چون شناسنامه، كجای دنیا، من و تنها، عاشقی با تو، آهای تو، عشق آدم كش، بیا عاشقم كن، ای وای دلم،صدای قلب تو،خواب، من لعنتی، رفیقا می گن،پرسه، لیلی در پاییز، هفته به هفته، شومینه و تموم شد بر اساس ترانه هایی از فرید احمدی به آهنگسازی بنیامین بهادری و با تنظیم پیام شمس به چشم می خورد.
بنابراین گزارش، بنیامین 88 دومین اثر این خواننده پاپ است كه به صورت یك مجموعه كامل شامل دفترچه‌ای از عكس های بینامین همراه با یك پوستر به تهیه كنندگی محسن رجب پور و غلامعلی علمشاهی منتشرشده است.
رجب پور مدیر شركت ترانه شرقی در گفت وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: این آلبوم با عنوان اولین اثر فارسی‌زبان هم‌زمان در ایران و سراسر دنیا برای ایرانیان مقیم كشورهای دیگر از طریق كمپانی آمریكایی «لبینا ركورد» منتشر خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این كمپانی آمریكا كه وظیفه انتشار این آلبوم را در دنیا بر عهده دارد ، تلاش می‌كند این اثر را برای فروش بر روی یكی از سایت‌های معتبر موسیقی قرار دهد تا همه علاقمندان كه دسترسی به فروشگاه‌های ایرانی ندارند، بتوانند در هر جای دنیا آن را تهیه نمایند.

 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture