صحبت های مهدی سلطانی درباره فعالیت های هنری و حضورش در فصل دوم شهرزاد
مهدی سلطانی در صحبت هایی کوتاه درباره موفقیت بازیگران تئاتر و همچنین حضورش در فصل دوم سریال شهرزاد صحبت کرد.

فعالیت هنری مهدی سلطانی

مهدی سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگویی در خصوص علت موفقیت روزافزون بازیگران تئاتر در آثار سینمایی طی چند سال اخیر گفت: پایه و اساس بازیگری تئاتر است و در واقع سینما از تئاتر وام می‌گیرد. بازیگران بداهه‌سازی، شخصیت‌پردازی، خلق موقعیت دراماتیک، رسیدن به بدن و بیان قوی‌تر، تربیت حس و ... را از تئاتر می‌آموزند. پس نسبت به کسانی که این موارد را انجام ندادند، شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اخیرا نیز سینماگران به این نتیجه رسیدند که تئاتری‌ها می‌توانند کمک شایانی به آثارشان کنند.

بازیگر «شهرزاد» در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی‌اش بیان کرد: در فیلم «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی نقش شخصیتی با نام «رسول تاجیک» را بازی می‌کنم که تاکنون حدود ده درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشتیم.

این بازیگر درباره علت همکاری با این فیلم اظهار داشت: از بین تمام فیلمنامه‌های پیشنهادی روی «سال تحویل» زحمت بیشتری کشیده شده بود و کارگردان خوبی مانند اسعدی پشت آن قرار دارد. از طرفی  موضوع آن در تکریم پدر و رابطه‌اش با فرزندان است؛ بحثی که باید در جامعه ما بیشتر به آن توجه شود چون در حال فراموشی است.

سلطانی در بخش پایانی صحبت‌های خود از علت موفقیت «شهرزاد» و چگونگی همکاری با قسمت دوم آن در صورت ساخته شدن خاطرنشان کرد: اول اینکه کاربلدها «شهرزاد» را ساختند، در مورد همکاری با بخش دوم بگویم که داستان من در بخش اول تمام نمی‌شود و در بخش دوم رنگ دیگری به خود می‌گیرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir