اعتراض پدر مرتضی پاشایی به رامبد جوان و خندوانه! + متن نامه
گویا برنامه چند شب پیش خندوانه که از بدل های مرتضی پاشایی دعوت کرده بود با واکنش منفی پدر و برادر مرتضی پاشایی روبرو شده است.

اعتراض بخاطر حضور بدل های مرتضی پاشایی در خندوانه

واکنش ها به برنامه «خندوانه» همچنان ادامه دارد و این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.

ناصر پاشایی پس از پخش برنامه شب گذشته «خندوانه» که با دعوت از چند بدل مرتضی پاشایی، خبرساز شد، نامه‌ اعتراض آمیزی را منتشر کرده است که در ادامه آنرا می‌خوانید:

با سلام به عزیزان دلم

دیدیم که در برنامه‌ای طنز در یکی از شبکه‌ها با دعوت کردن از چند نفر از اشخاصی که الگوی خود را مرتضی عزیزم معرفی کردند حواشی جدیدی بعد از گذشت حدود دو سال از پرواز فرزندم ایجاد شد.

دو نکته در اینجا قابل تامل است؛

اولا اشتباه برنامه سازان و مجری برنامه ای که مد نظر است در اینست که درک کردن احساس مردمی که به مرتضی عشق میورزیدند کار ساده ای نیست و از عهده هر شخصی بر نمی آید . و این سوال که شما چرا مرتضی پاشایی را اسطوره خود میدانید سوال بجا و صحیحی نیست . تفاوت دیدگاههای به ظاهر روشنفکرانه ای که بدنبال دلایل جامعه شناسانه و منتقدانه این هستند و دید گاه مردمی که عاشقانه مرتضی را دوست دارند که میلیونها نفر هستند در اینست که عشق دلیل نمی خواهد ، اینکه مرتضی نغمه غم انگیزِ وجود انسانها را شنیده بود و با صدای آسمانی و ملودی های کم نظیرش ترکیبی دلنشین را به مردم ارائه می داد .

خوشبختانه مردم کشور ما بسیار ریز بین و نکته سنج و دقیق هستند و صداقت در رفتار و گفتار و آثار هنرمندان را بسیار خوب میفهمند . مرتضی پاشایی نمونه کامل یک فرد صادق و درستکار و مهربان بود که بی هیچ" شو " و تظاهری کارهای خیرخواهانه ای انجام میداد که حتی در بعضی موارد خانواده اش هم از آن اعمال خیر بی خبر بودند که ما در عصر جاری کمتر کسی را اینگونه میبینیم حال اینکه قصد برنامه ساز و مجری برنامه مذکور از اختصاص دادن یکی از قسمتهای این برنامه به موضوع مرتضی پاشایی چه بوده خداوند شاهد و عالم است اما این نکته محرز است که در برنامه دیشب عمدا یا سهوا به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی حرمتی شد و اینگونه برداشت شد که مجری برنامه قصد در تخریبِ عشقِ طرفداران میلیونی مرتضی پاشایی دارد .

امیدواریم عوامل برنامه ساز توضیحی برای رفع سو تفاهم در این خصوص داشته باشند.

همیشه دوستتون دارم

ارادتمند ناصر پاشایی


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com