علت اصلی فوت و زمان تشییع پیکر زنده یاد حسن جوهرچی
معاون درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی از علت دقیق مرگ حسن جوهرچی بازیگر مطرح کشورمان که صبح امروز دارفانی را وداع گفت، خبر داد و زمان تشییع پیکر زنده یاد جوهرچی، روز یکشنبه ١٧ بهمن ماه، ساعت ٩ صبح از مقابل خانه سینما اعلام شد

جلیل مکارم معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با اشاره به علت فوت حسن جوهرچی اظهار داشت: از یک سال قبل این هنرمند کشورمان علائم نارسایی کبد داشت و حدود 2 ماه پیش به بیمارستان امام خمینی و درمانگاه پیوند کبد مراجعه کرده بود که در آنجا پرونده‌ای برای وی تشکیل و اقدامات مقدماتی برای پیوند کبد انجام شد. 

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته دو جلسه کمیسیون پیوند کبد برای ایشان تشکیل شده بود گفت: در این مدت ایشان پیگیر بودند تا پیوند کبدشان انجام شود اما پیوند کبد یک عمل جراحی پیشرفته و سنگین بوده و مقدماتی برای انجام آن نیاز است. 

مکارم افزود: در حال انجام این مقدمات پیوند کبد بودیم که به علت عفونت و نارسایی کلیه همزمان با نارسایی کبد و مشکل تنفسی شدید به اورژانس بیمارستان مراجعه و ما سریعا ایشان را به بخش ICU منتقل کردیم. 

معاون درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی با اشاره به علت دقیق مرگ عنوان کرد: ایشان در بخش ICU افت شدید فشار خون داشتند و تحت درمان بودند اما علی‌رغم درمان‌های صورت گرفته متاسفانه فوت شدند. 

مراسم تشییع پیکر زنده یاد حسن جوهرچی روز یکشنبه ١٧ بهمن ماه ساعت ٩ صبح از مقابل خانه سینما برگزار می شود. 


گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: yjc.ir