«شمس العماره» درباره به هم خوردن مراسم عروسی است كه قرار بود در عمارتی به نام «شمس العماره» برگزار شود. پس از این اتفاق...
 
تصویربرداری سریال تلویزیونی «شمس العماره» تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد و پخش آن از اول مرداد سال جاری از شبكه دو سیما آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، رامین عباسی زاده، تهیه كننده «شمس العماره» با بیان این مطلب گفت: تدوین همزمان این سریال توسط علیرضا كریمی در حال انجام است و تصویربرداری آن در خانه‌ای در دارآباد تهران ادامه دارد كه تا حدود دو ماه دیگر به پایان می‌رسد.
سریال طنز «شمس العماره» درباره به هم خوردن مراسم عروسی است كه قرار بود در عمارتی به نام «شمس العماره» برگزار شود. پس از این اتفاق هر یك از اقوام خاندان «گشایش» كه در شمس العماره زندگی می‌كنند، درصدد هستند تا این اتفاق را به نفع خود تغییر دهند.
در این سریال هانیه توسلی «لیلا»، رویا تیموریان«پری»، مسعود رایگان«هرمز»، مهرانه مهین ترابی«عمه»، فرهاد آبیش«رحمت»، مرجانه گلچین«زیور»، ملیكا شریفی نیا«دریا»، امیرحسین رستمی «شكور»، ارژنگ امیرفضلی«همسایه» و ندا مقصودی«شریفه» بازی می‌كنند.
كارگردانی این سریال را سامان مقدم بر عهده دارد، سرپرست گروه نویسندگان نیز امید سهرابی است كه آذردخت بهرامی، علی دلگشایی و داریوش موفق به عنوان نویسنده با او همكاری می‌كنند.
 
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture