جمشید مشایخی روی تخت بیمارستان: نمی توانم سکوت کنم...
جمشید مشایخی که این روزها در بیمارستان بستری است از وضعیت انتخاب بازیگران در فضای سینما و تلویزیون دوباره انتقاد کرد.

جمشید مشایخی: برای خودم نگرانی ندارم!

با توجه به کسالت چند روز اخیر جمشید مشایخی و بستری شدن وی در بیمارستان «آتیه» برای رفع ضعف جسمانی ، صبح روز یکشنبه 26 شهریور، علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد به همراه سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در این بیمارستان به عیادت این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون رفتند.

در این عیادت مشایخی در سوالاتی جویای آخرین وضعیت موسسه هنرمندان پیشکسوت شد و به دکتر کاراندیش گفت:
با توجه به اتفاقات خوبی که در این چند سال افتاده، امیدوارم وزیر جدید در حمایت از این موسسه از وزرای قبلی پیشی بگیرد و هر روز شاهد اخبار و گزارشات خوبی از ایشان برای هنرمندان پیشکسوت باشیم.من خادم هنر و هنرمندانم، پس از این موقعیت و حضور شما بزرگواران که در مقام و مسولیت هستید استفاده می‌کنم و درد اعضای انجمن بازیگران را بازگو می‌کنم.

این هنرمند باسابقه روی تخت بیمارستان با انتقاد از نحوه انتخاب بازیگران در فضای سینما و تلویزیون سخنانش را این گونه ادامه داد:
چرا با وجود انجمن‌های بازیگران ، خانه سینما و این همه عضو هنرمند و بازیگر ثبت شده، باید شاهد حضور افرادی به عنوان بازیگر از بیرون این محیط باشیم تا هنرپیشگان حرفه‌ای بیکار بمانند؟ من امیدوارم راه حلی برای این مسئله مهم پیدا شود. من برای خودم نگرانی ندارم ولی وقتی مشکلات عدیده هنرمندان بازیگر را می‌بینم، نمی‌توانم سکوت کنم.

این بازیگر همچنین ضمن ابراز بهبودی و تشکر از کادر درمانی بیمارستان، خود را خاک پای ملت ایران و خدمتگزار هنر خواند و از محبت‌های همه کسانیکه در این ایام جویای احوال وی بودند ملاقات و عیادت‌کنندگان تشکر و در پیامی برای سایر هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت  آرزوی سلامت و موفقیت کرد.

در ادامه گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:
«این دیدار با آرزوی بهبودی معاون توسعه مدیریت و منابع ارشاد برای جمشید مشایخی و با احوالپرسی سایر حاضرین همراه شد.  این افراد یعنی هنرمندان پیشکسوت بزرگ‌ترین سرمایه‌های فرهنگ، هنر و به عنوان میراث فرهنگی ما هستند و برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حمایت مادی و معنوی از هنرمندان پیشکسوت است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir