رامبد جوان: دروغ و خشم درون همه مون از دولتمرد گرفته تا خود ما مردم بیداد میكنه
رامبد جوان با انتشار پستی از مردم خواست تا از دولتمردان و مسئولین بخواهند که به حرف‌هایشان گوش دهند. 

مقصر فقط خودمون و انتخابهامون و شیوه زندگی بر خلاف رسم و قانون و قاعده تمام دنیاست

در پی اتفاقات اخیر از جمله زلزله، آلودگی هوا و گرانی‌هایی که در چند روز اخیر اخبارش را شنیده‌ایم، رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این معضلات واکنش نشان داد و به دنبال کنندگان صفحه‌اش پیشنهاد داد تا خواسته‌هایشان را به گوش دولتمردان برسانند.

جوان در این پست نوشت:
«سلام به همتون. مملكتمون دوران سخت و عجیبى رو از سر میگذرونه. زلزله‌ها (كه اصلا اعلام شده سال ٢٠١٨ سال زلزله در همه جاى دنیاست)، آلودگی هوا، گرونى و پیامدهاش، كشته هاى جاده اى (آمارش ترسناكه... انگار هر هفته یه بویینگ زمین مى خوره) افسردگى (طبق گزارش وزارت بهداشت از هر ٤ نفر ١ نفر افسردگى در حد دارو و درمان جدى داره)، دروغ و خشم و نفرت كه درون هممون، از دولتمرد گرفته تا خود ما مردم بیداد میكنه.، اعتبار بین المللى هم كه افتضاح.، تازه محیط زیستمون هم رو به پایانه.

كودك آزارى و تجاوز به عنف و بیماریهاى جنسى هم كه خداروشكر توضیح نداره. ترافیك و صنعت خودروسازى و واردات خودروهاى مزخرف چینى و.... بحران تشخیص بیمارى در بیمارستانها و جامعه بهداشتى و پزشكى هم كه.....

خلاصه با این فقر فرهنگى و اقتصادى و سیاسى و.. كه مقصرش فقط خودمون و انتخابهامون و شیوه زندگی بر خلاف رسم و قانون و قاعده تمام دنیاست. ولى بیایم فكر كنیم چطور ایران عزیزتر از جانمون رو كمك كنیم تا بلند بشه و سرپا بایسته و كنار هم به اوج و قله برسونیمش.ما و ایرانمون همه چیزهاى خوب حقمونه.

با بى نظمى و نفرت نمى‌شه صاحب بهترین‌ها و پیروزى شد.

كنار هم بایستیم و از داشته‌هامون مراقبت كنیم و پاى انتخاب‌هامون بمونیم و وادار شیم به اصلاح و درست شدن. از دولتمردامون و از همه مسئولین كه خودمون انتخابشون كردیم بخوایم كه به حرفامون گوش بدن و عمل كنن و جوابگو باشن یقینا ما تا الان درست نخواستیم كه بى جواب موندیم »


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی رامبد جوان