علت خداحافظی مهناز افشار از سریال گلشیفته
تصویربردرای مجموعه نمایش خانگی گلشیفته که سال گذشته در یزد آغاز شد, با پایان بازی مهناز افشار در تهران همچنان ادامه دارد.

ادامه تصویربرداری مجموعه گلشیفته بدون حضور مهناز افشار

همزمان با توزیع قسمت هشتم از مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی تصویربرداری نقش مهناز افشار در این مجموعه به پایان رسید.

 کار مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» جدا شد.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده است، از روز ٢٨ آذر ماه سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و این روزها در لوکیشنی در فرمانیه ادامه دارد.

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.


خلاصه داستان قسمت هشتم مجموعه «گلشیفته» :

سعیده به همراه هومن به دنبال پس گرفتن خانه پدری است. از آن طرف حبیب هم در تلاش است موانع ازدواجش با مرضیه را از پیش رو بردارد و کدورت‌های پیش آمده را رفع کند، اما با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود.


بازیگران سریال گلشیفته:

  • مهدی هاشمی
    مهناز افشار
    سیامک انصاری
    نازنین بیاتی
    بهاره کیان افشار
    امیر مهدی ژوله
    محمد بحرانی
    شیلا خداداد 
    نسیم ادبی 
    هومن سیدی

همچنین پخش «گلشیفته» را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.


سایر عوامل تولید «گلشیفته» عبارتند از:

  • نویسنده: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: فرحناز نادری، صدابردار: فرزام منطقی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: شکیل مظفری، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لرسنجیان، منشی صحنه: مارال فتحی، عکاس: جلال حمیدی، مشاور پروژه: مهران برومند، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی، مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، جانشین تهیه کننده: مهدی یاری و سرمایه گذار: صادق یاری.

گرذآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemacinem.ir