مسافران
رضا شفیعی جم چندی پیش به بازیگران این سریال اضافه شد اما به دلیل حضور در یك فیلم سینمایی نقش چندانی در سریال نداشت اما وی با پایان فیلمبرداری...
 
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «مسافران» گفت: این مجموعه تلویزیونی به كارگردانی «رامبد جوان» تا ماه محرم به روی آنتن خواهد رفت.
 
محسن چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مسافران» در حال حاضر در لوكیشن اصلی سریال پی‌گیری می شود و تا ماه محرم به روی آنتن خواهد رفت.
وی درباره رضا شفیعی‌جم كه به جمع بازیگران این سریال اضافه شده اما حضوری در سریال ندارد، تصریح كرد: رضا شفیعی جم چندی پیش به بازیگران این سریال اضافه شد اما به دلیل حضور در یك فیلم سینمایی نقش چندانی در سریال نداشت اما وی با پایان فیلمبرداری آن فیلم سینمایی، حضور پررنگ تری در مجموعه تلویزیونی «مسافران» خواهد داشت.
بنابراین گزارش، بازیگرانی نظیر رامبد جوان، حمید لولایی، حسن معجونی، نصرالله رادش، شقایق دهقان و سحر دولتشاهی در آن جلوی بازی كرده‌اند.
«پیمان قاسم‌خانی» سرپرست نویسندگان این مجموعه است و محراب قاسم‌خانی، سروش صحت، علیرضا ناظر فصیحی و فرخ نعمتی كار نگارش داستان‌ها را برعهده دارند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: در سیاره كوچك آبی‌رنگی در گوشه پرتی از كهكشان مدتی است موضوعی فكر اعضای كنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول كرده و آن این است كه ساكنان سیاره زمین بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل كهكشان را به هم زده‌اند. كنفدراسیون چهار مامور زبده خود را به زمین می‌فرستد تا درباره این موجودات عجیب تحقیق كنند.
آنها در قالب یك خانواده در تهران فرود می‌آیند و خانه یك كله‌پز را اجاره و در آن مستقر می‌شوند...
سایر عوامل این مجموعه كه «محسن چگینی» تهیه‌كنندگی آن را برعهده دارد، عبارتند از: حمید مهین‌دوست (مدیر تولید)، رضا نمازی (مدیر تصویربرداری)، علیرضا نوروزیان (صدابردار) ، امین صدرایی (طراح صحنه و لباس)، محراب قاسم‌خانی (عكاس) و رضا فرساد (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای).
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com