برگزاری محل جدید كنسرت در باشگاه «گل نرگس» تعیین شد اما با این كه روی برگه‌های بلیت نیز این محل قید شده بود اما اولین شب كنسرت محسن یگانه در باشگاه كارگران اصفهان برگزار شد!...
 
به گزارش فارس،  كنسرت «محسن یگانه» در اصفهان در حالی برگزار شد كه در اواسط آن وی به همراه گروهش محل كنسرت را به دلایل نامشخص ترك كردند و این امر باعث اعتراض تماشاگران شد.
 «محسن یگانه» شب گذشته آلبوم جدید خود به نام «رگ خواب» را در جمع مردم پایتخت فرهنگ و تمدن رونمایی كرد.
این مراسم با مشاركت موسسه فرهنگی هنری بهروش اصفهان ابتدا قرار بود كه در روزهای 23، 24 و 25 تیر ماه 89 از ساعت 20:30 تا 22:30 در باشگاه كارگران اصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا برگزار شود كه اجرای این كنسرت به تعویق افتاد و با گذشت تقریبا 20 روز زمان جدید این كنسرت در روزهای 14، 15 و 16 اعلام شد.
برگزاری محل جدید كنسرت در باشگاه «گل نرگس» تعیین شد اما با این كه روی برگه‌های بلیت نیز این محل قید شده بود اما اولین شب كنسرت محسن یگانه در باشگاه كارگران اصفهان برگزار شد!
بنا براین گزارش با اینكه محل برگزاری برای اجرای كنسرت مناسب نبود اما علاقه‌مندان به موسیقی و محسن یگانه با شاخه‌های گل از وی و آلبوم جدید او استقبال كردند.
به گزارش فارس، این كنسرت با بلیت‌فروشی همزمان با نظم خاص راس ساعت 20:30 در محل باشگاه كارگران و با اجرای آهنگ «ماه عسل» توسط محسن یگانه آغاز شد.
محسن یگانه پس از اجرای «ماه عسل» ، آهنگ «عذاب» را از آلبوم «رگ خواب» اجرا كرد كه با استقبال تماشاگران اصفهانی همراه بود.
وی همچنین آهنگ‌های «نفس‌های بی‌هدف»، «آخه دل من»، «نخواستم»، «گناهی ندارم»، «نشكن دلمو» و «بنویس از سر خط» را از آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» با همخوانی همراه با تشویق تماشاگران اجرا كرد.
محل برگزاری كنسرت به ویژه سن محل استقرار گروه محسن یگانه از فضای كوچك و نامطلوبی برخوردار بود و در اجرای كنسرت توسط وی تاثیر منفی گذاشت تا جایی كه محسن یگانه در اعتراض به در اختیار گذاشتن این فضا برای اجرای كنسرت خطاب به تماشاگران گفت: «در شهرهای دیگر برای اجرای كنسرت فضای بهتری را در اختیار من قرار می‌دادند و...» كه با توجه فضای كوچك محل و استقرار نامناسب صندلی‌ها سخنان وی با تشویق تماشگران در تایید حرف‌هایش همراه بود.
مسئولان برگزاری مراسم به منظور اجرای كنسرت به جای استفاده از میكروفن‌های بی‌سیم از میكروفن‌های كابلی استفاده كردند كه با توجه به راه رفتن «محسن یگانه» در حین خواندن، كابل‌های میكروفون برای وی ایجاد مزاحمت می‌كرد كه در برخی مقاطع خود به جمع كردن سیم اقدام كرد.
محسن یگانه در بخشی از اجرای كنسرت خود به معرفی اعضای گروه خود پرداخت كه اعضای گروه نیز هر كدام علاوه بر معرفی خود با اجرای موسیقی به معرفی آثار خود هم پرداختند كه این بخش از مراسم نیز با استقبال گسترده تماشاگران همراه شد. پس از معرفی اعضای گروه، محسن یگانه به اجرای یكی دیگر از آهنگ‌های آلبوم «رگ خواب» پرداخت.
در ادامه مراسم با اینكه قرار بود مراسم تا ساعت ده و نیم ادامه داشته باشد به یكباره با ترك محل اجرای كنسرت توسط «محسن یگانه» و اعضای گروهش مراسم ناتمام باقی ماند كه این اقدام با حیرت و اعتراض حضار همراه بود و بسیاری از مردم به نشانه اعتراض تا ساعاتی محل برگزاری كنسرت را ترك نكردند و جواب قانع كننده از سوی مسئولان برگزاری كنسرت را خواستار شدند كه در برخی مقاطع نیز با درگیری لفظی از سوی مسئولان و تماشاگران همراه بود.
به گزارش فارس، برخی از تماشاگران به نشانه اعتراض و خطاب به مسئولان خواستار عودت مبلغ بلیت خود شدند كه مسئولان برگزاری كنسرت نیز صدور بلیت مجدد برای آنها را پیشنهاد كردند كه برخی از تماشاگران با اعتراض به رفتار بد مسئولان این پیشنهاد را رد كردند.
مسئولان برگزار كننده این برنامه به درخواست خبرنگار فارس مبنی بر اجازه مصاحبه با محسن یگانه جواب منفی داده و از ترك محل و رفتن محسن یگانه به هتل خبر دادند و خود نیز حاضر به پاسخگویی نشدند؛ اما یكی از اعضای گروه محسن یگانه در پاسخ به اعتراض یكی از تماشاگران گفت: «همشهریان شما اجازه ادامه كنسرت را به ما ندادند».
پس از ساعتی كه از اعتراض مردم می‌گذشت اعضای گروه كنسرت در مقابل دیدگان تماشاگران معترض به اتاق استراحت راهنمایی شدند و در آخر نیز خود محسن یگانه با خاموش شدن چراغ‌های محل برگزاری كنسرت و تاریكی به اتاق رفته كه تماشاگران با دیدن وی به طرف او رفتند تا ضمن گرفتن عكس یادگاری دلایل تعطیلی كنسرت را جویا شوند اما از ورود آنها ممانعت شد و با اینكه مسئولان برگزاری قبلا از ترك محل كنسرت توسط محسن یگانه خبر داده بودند اما محسن یگانه در تاریكی محل به اتاق استراحت راهنمایی شد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com