ابوالفضل پورعرب
این هنرمند كم سر وصدا چند هفته پیش میهمان برنامه ۷ بود كه انتقادات جدی را نسبت به رویه كارگردانان ایرانی مطرح كرد و بخشی این رفتار را متاثر از مواضع غیرهنری كارگردانان و...
 
ابوالفضل پورعرب بازیگر پركار سال‏های دور و كم كار سال های اخیر، بر سر صحنه یكی از كارهایش با مشكلات جسمانی روبرو شد و وخامت وضعیتش، منجر به بستری شدنش در بخش مراقبت های ویژه شد.
به گزارش جهان جیرانی در برنامه شب گذشته ۷ ضمن اشاره به این خبر، خواستار دعای مردم برای بهبود این هنرمند ارزشمند و پرسابقه و دیگر هنرمندان بیمار شد.
این هنرمند كم سر وصدا چند هفته پیش میهمان برنامه ۷ بود كه انتقادات جدی را نسبت به رویه كارگردانان ایرانی مطرح كرد و بخشی این رفتار را متاثر از مواضع غیرهنری كارگردانان و مدیران سینما تلقی كرد و تنها از ضرغامی به عنوان مدیری كه در این مدت از او یاد كرده، تشكر كرد و انتقادات مكرر و غافل گیر كننده اش از شخص جیرانی، باعث عذرخواهی فریدون خان از پورعرب به واسطه رفتارش با این بازیگر شد.
گفتنی است، عرب نیا با بازی در ۳۱ فیلم و ۵ فیلم سینمایی و برنده شدن سیمرغ بلورین جشنواره فجر برای نقش اول مردی شبیه باران، روزگاری نقش ستاره مرد سینمای ایران را برعهده داشت اما به مرور زمان و با روی كارآمدن چهره جوان تر، با اقبال كمتری روبرو شد و شایعات فراوانی نیز در خصوص وی مطرح گشت كه این رویه تاكنون نیز استمرار داشت. 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jahannews.com