جانشین بسیج اصناف: به بدحجاب‌ها جنس نفروشید و بی‌محلی کنید!
جانشین سازمان بسیج اصناف كشور با اشاره به نقش اصناف در مقابله با بدحجابی گفت: اصناف باید به افراد بدحجاب جنس نفروخته یا بی محلی كنند. اصناف می توانند با نصب برخی از احادیث و توصیه های دینی بدحجابان...
جانشین سازمان بسیج اصناف كشور در اظهار نظری عجیب با اشاره به نقش اصناف در مقابله با بدحجابی گفت: اصناف باید به افراد بدحجاب جنس نفروخته یا بی محلی كنند. غلامرضا حسن پور اشكذری در همایش بسیج اصناف خراسان شمالی در محل سالن اجتماعات مجامع امور صنفی بجنورد اظهار كرد: البته در كنار این اقدام اصناف می توانند با نصب برخی از احادیث و توصیه های دینی بدحجابان را به رعایت شعائر درباره حجاب دعوت كنند.

وی نقش اصناف را در پیشبرد امر به معروف و نهی از منكر در فضای جامعه مهم خواند و گفت: باید اصناف به تكلیف خود در این راستا به شایستگی عمل كرده تا فضایی متناسب با شان جامعه اسلامی داشته باشیم. حسن پوراشكذری با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه اقتصادی، حمایت از مشاغل خانگی و حمایت از تولید ملی را از سوی فعالان بخش بازار و اقتصادی مهم خواند.

وی اظهار كرد: بازار لازم است تا نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا كند تا نقشه های دشمنان برای آسیب رساندن به بخش اقتصادی بی اثر بماند. جانشین سازمان بسیج اصناف كشور همچنین با بیان اینكه اگر دشمنان بخواهند به دین ما حمله كنند، به تمام دنیا حمله خواهیم كرد، گفت: همه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی كرده و كوتاه نخواهیم آمد.

گفتنی است پس از روی کار آمدن دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم بحث های جدیدی درباره بحث حجاب و برخوردهای قهری با آن باز شده است. گروه های افراطی پس از صحبت های دکتر روحانی مبنی بر دوری از تنش های اجتماعی و رفتارهای افراطی و رویه اعتدال گرایی، سعی در قرار دادن رئیس جمهور و همراهان وی در فشار و عمل انجام گرفته دارند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه اعتماد



مطالب پیشنهادی:
مجری زن محبوب تلویزیون: حریم خصوصی بین جوانان کمرنگ شده است
پس از مونیکا بلوچی، کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس هم طلاق گرفتند! + تصاویر
فقیهه سلطانی را در نقش دختر هندی ببینید + عکس
گاف برنامه نود فردوسی‌پور درباره سریال هزاردستان!
ساخت مجسمه مومی اکبر هاشمی رفسنجانی + عکس