تزریق ژل و بوتاکس برای زیبایی و جوانسازی صورت،ترکیب سلول چربی با پی آر پی در گونه گذاری و لب ها
با تزریق ژل و بوتاکس و تزریق چربی صورت زیبایی تان را ماندگار کنید.

به گفته یک متخصص پوست، تزریق بوتاکس صورت می‌تواند روند چروک شدن پوست را به تاخیر اندازد.

دکتر علی ابراهیمی گفت: بوتاکس عضلاتی که قسمت‌هایی از صورت را حرکت می‌دهند، نظیر عضلات دور چشم، عضلات ناحیه پیشانی در محل بین دو ابرو و ناحیه اخم که در واقع چین‌های حرکتی نامیده می‌شوند فلج کرده و می‌تواند در پیشگیری از چروک زودهنگام این نواحی اثرگذار باشد. به گفته این متخصص پوست، مو و زیبایی تکرار حرکت این چین‌های حرکتی سبب ثابت شدن آنها می شود، به طوری که حتی در زمان غیرحرکت هم باقی می‌مانند و بوتاکس می تواند در به تاخیر انداختن این چروک‌ها اثرگذار باشد.

وی سپس از بوتاکس به عنوان یک روش درمانگر یاد کرد که می تواند در درمان میگرن، کاهش تعریق کف دست، پا، زیر بغل و... اثرگذار باشد.

ابراهیمی در ادامه مدت ماندگاری هر بار بوتاکس را بین چهار تا شش ماه دانست و گفت: برای اینکه این روش اصلاحی بتواند اثرات پیشگیری کننده مناسب داشته باشد، باید سالی دو تا سه بار تکرار شود. این متخصص پوست، مو و زیبایی تزریق بوتاکس را در دوران بارداری و شیردهی ممنوع دانست و افزود: مبتلایان به برخی از بیماری‌های خاص نیز نمی‌توانند بوتاکس را انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عوارض بوتاکس آسیب جدی ندارد، گفت:

تنها در برخی از موارد عوارض موضعی مثل خون مردگی در فرد دیده می شود که خود بخود برطرف می شوند. ابراهیمی یکی از عوارض بوتاکس را افتادگی دانست و گفت: در هر صد مورد یک نفر ممکن است با افتادگی بوتاکس مواجه شود، ولی در مجموع در صورتی که فشار یا ضربه به ناحیه بوتاکس شده وارد نشود و تزریق نیز توسط جراحان پلاستیک و متخصصان پوست انجام گرفته باشد، احتمال افتادگی آن بسیار کم است. وی با اشاره به اینکه افتادگی بوتاکس عارضه چندان مشکل سازی نیست، گفت: عوارض تزریق نامناسب بوتاکس یک هفته پس از تزریق آغاز می‌شود و بعد از گذشت دو تا سه هفته خودبخود از بین می رود.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در ادامه در مورد تزریق ژل لب و تزریق ژل صورت سخن گفت و افزود:

ژل می تواند به عنوان تکمیل کننده بوتاکس و در مواردی که چروک‌های عمیق بوجود می آید در از بین بردن چروک‌ها اثرگذار باشد. به گفته ابراهیمی، چروک‌های عمیق پوست را می توان با یک ماده فیلر(پرکننده) مثل ژل، چربی یا هر چیز دیگری برطرف کرد. ابراهیمی افزود: ژل‌ها بسته به کیفیت تزریق و نوع ژل تزریق شده می توانند مشکل ساز باشند که این مشکل در مواردی که ژل در حجم های بالا تزریق شده جدی‌تر است. وی افزود: تزریق ژل صورت و تزریق ژل لب در حجم‌های بالا مثل گونه گذاری می تواند با جابجایی مواجه شود که در این مورد می توان مشکل ایجاد شده را با تخلیه ژل برطرف کرد. وی با بیان اینکه واکنش‌ها، حساسیت‌ها و مشکلاتی که در پی تزریق ژل ایجاد می‌شوند نیاز به درمان دارند.

وی در پایان از ژل و بوتاکس به عنوان دو روش تکمیلی یاد کرد که نمی توانند جایگزین هم شوند.

 

گردآوری: گروه پیشنهادی برای سلامت و زیبایی
seemorgh.com