فهرست کامل برگزیدگان جوایز گرمی 2014 + تصاویر
بامداد امروز دوشنبه 7 بهمن ماه به وقت تهران 26 ژانویه در لس‌آنجلس مراسم جوایز موسیقی گرمی 2014 معادل اسکار دنیای سینما برگزار شد و گرمی 2014 برگزیدگان خود را شناخت. گرمی 2014 در حالی به کار خود پایان داد که...
بامداد امروز دوشنبه 7 بهمن ماه به وقت تهران 26 ژانویه در لس‌آنجلس مراسم جوایز موسیقی «گرمی» معادل اسکار دنیای سینما برگزار شد و گرمی 2014 برگزیدگان خود را شناخت.
 
در بخش بهترین آلبوم سال «دنت پانک» جایزه بهترین آلبوم سال را برای دریافت کرد. آثاری از «سارا باری»، «کندریک لامار»، «تیلور سوییفت» و «مکلمور و رایان لوییس» دیگر نامزدهای این بخش بودند..
 


http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/grammys-2014-winners13.jpg
ترانه‌های «تنها یک دلیل به من بده»، «اخراج از بهشت»، «غرش»، «اشراف‌ها» و «همان عشق» نامزدهای دریافت «گرمی» ترانه‌های سال بودند که از این میان آهنگ اشراف‌ها اثر لورد بهترین ترانه سال شد.
 
در بخش بهترین اجرای سولوی پاپ نیز لورد با اشراف‌ها یک جایزه گرمی دیگر را نیز نصیب خود کرد تا شب به یاد ماندنی را داشته باشد. «شجاع» با صدای «سارا باری»، «وقتی من مرد تو بودم» کاری از «برونو مارس»، «غرش» ترانه‌ی «کیتی پری» و «آیینه‌ها» با صدای «جاستین تیمبرلیک» دیگر نامزدهای این بخش گرمی 2014 بودند.

در بخش بهترین اجرای گروهی پاپ به نظر می‌رسید رقابت اصلی بین «کت و کروات» کار مشترک «جاستین تیمبرلیک» و «جی زد» با ترانه «بمان» اثری از «ریحانا» و «میکی اکو» باشد اما «خوش شانس» پانک و ویلیامز گرمی 2014 این بخش را از آن خود کرد
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/grammys-2014-winners3.jpg
پیش از مراسم نام هنرمندان و گروه‌هایی چون «دیوید بویی»، «آلاباما شیکس»، «ایمجین دراگوتر»، «لر زپلین» و «جک وایت» در بخش بهترین اجرای موسیقی راک دیده می‌شد که ایمجین دراگوتر برگزیده این بخش شد. .
 
آلبوم‌های «13»(بلک سبث)، «روز بعد» (دیوید بویی)، «روز جشن» (لر زپلین)، «مثل ساعت» (ملکه عصر سنگ) و «قرص روان‌گردان» (نیل یانگ و کریزی هورس) برگزیده بخش بهترین آلبوم‌ راک بودند که «روز جشن» لر زپلین گرمی 2014 بهترین آلبوم راک را از آن خود کرد. .
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/grammys-2014-winners5.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/grammys-2014-winners15.jpg
«ریحانا» در بخش بهترین آلبوم معاصر شهری با خوانندگانی چون «مک وایلدز»، «سلام رمی» و «تامار برکسون» به رقابت داشت و در نهایت موفق شد گرمی 2014 این بخش را از آن خود سازد..
 
«دریک»، «امینم»، «جی زد»، «کندریک لامار»، «ماکلمور» و «رایان لوییس» هنرمندانی بودند که برای کسب «گرمی» بهترین اجرای رپ تلاش کردند که در نهایت «ماکلمور» و «رایان لوییس» موفق به دریافت جایزه گرمی شدند. نام تمام این خوانندگان به جز «امینم» در بخش بهترین آلبوم موسیقی رپ هم به چشم می‌خورد که در این بخش هم «ماکلمور» و «رایان لوییس» توانستند موفقیت خود را تکرار و جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی رپ را هم از آن خود کنند. «ماکلمور» و «رایان لوییس» جایزه بهترین آهنگ رپ سال را هم دریافت کردند تا بیشترین جوایز بخش رپ گرمی 2014 را از آن خود سازند.
 
اما نامزدهای بهترین اجرای سولوی موسیقی کانتری «لی برایس»، «هانتر هیز»، «میراندا لمبرت»، «داریوس راکر» و‌«بلیک شلتون» بودند که از این میان «داریوس راکر» جایزه بهترین اجرای سولوی موسیقی کانتری گرمی امسال را از آن خود کرد

«تری لین کارینگتون»، «جرالد کلیتون»، «کنی گرت»، «کریستین مکراید تریو» هم خوانندگانی بودند که نام‌شان در میان نامزدهای بهترین آلبوم بین‌المللی جاز دیده می شد که «تری لین کارینگتون» موفق به دریافت جایزه گرمی بهترین آلبوم بین‌المللی جاز شد.
 
این خبر در حال به روز رسانی است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
عکس‌های ابی کورنیش در افتتاحیه فیلم «پلیس آهنین»
یادداشت عاشقانه‌ برد پیت برای آنجلینا جولی
پرتره‌های عجیب بازیگران هالیوودی در مقابل دوربین یک عکاس + تصاویر
سوتی جالب تلویزیون این بار در سریال آوای باران + عکس
روناک یونسی و لاله اسکندری در پشت صحنه برنامه تلویزیونی + تصاویر