امیر تتلو سفیر صلح شد!!
امیر تتلو پس از حضور در موزه‌ی صلح تهران و دیدار با جانبازانی که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است.

تتلو در کنار جانبازان

این خواننده‌ی زیر زمینی با انتشار عکسی از خودش در کنار جانبازان این موزه نوشته: «اینجانب امیر تتلو شماره هفت، از این به بعد به لطف عزیزانى كه واقعا جان باختند براى كشورمون سفیر صلح هستم در ایران و از امروز خانواده‌ى بزرگ تتلیتى اضافه میشه به خانواده‌ى بزرگ صُلح در ایران و جهان.»

 

موزه‌ی صلح تهران هم در سایت رسمی‌اش خبر این دیدار را تایید کرده و نوشته: «موزه صلح تهران مهمان متفاوتی داشت. امیر تتلو از خوانندگان ایرانی، از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.»


امیر تتلو

امیر تتلو


امیر تتلو که از او به عنوان خواننده‌ی زیر زمینی در فضای موسیقی ایران نام برده می‌شود، پیش از این یک ویدئو کلیپ را در پادگان نیروی دریایی و روی عرضه‌ی ناوشکنی جنگی ضبط کرده بود. موسیقی این ویدئو درباره‌ی حق ایران برای داشتن انرژی هسته‌ای بود.

او پس از انتشار این ویدئو کلیپ در فضای مجازی، ویدئویی دیگر را با موضوع شهدا تولید و پخش کرد.

تتلو در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته: «همه ى ما به كمك هم ، بزرگ ترین گروه صُلح جهانى در جهان را اختصاص می‌دیم به كشور عزیزمون ایران من از نزدیك به چشم دیدم عزیزانى كه تو موزه ى صلح زحمت میكشن از زندگیشون و از سلامتى و حتى اعضاى بدنشون گذاشتن واسه كشور و حالا براى این راه و ازتون این توقع رو ندارم كه شما هم زندگیتون رو بذارین اما این توقع رو دارم كه صداى كسانى كه زندگیشون رو گذاشتن رو به گوش دنیا برسونین و این پیج رو حمایت كنید !! من خودم به شخصه باعث افتخارم هست اگه بتونم خدمتى كنم و به شما هم تبریك میگم كه با حماییتون قدمى در جهت صلح جهانى خواهید برداشت.»

هنوز این خواننده آلبومی را به صورت رسمی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روانه‌ی بازار نکرده‌است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir