دلنوشته ادل در مورد 25 سالگی اش +عذرخواهی او
 Adele سرانجام در مورد آلبوم جدید خود که نامش "25" است صحبت کرد.

عذرخواهی ادل بابت تاخیر در آلبوم

به گزارش سیمرغ جایزه ى گرمی آمریكا  (جوایزى كه هر ساله به بهترین خوانندگان و آهنگسازان و سازندگان صفحه و نوار صوتی و غیره داده می‎شود) به آلبوم 21 در سال 2011 تعلق گرفت، اکنون خواننده‎ ی این آلبوم طرفدارانش را تشنه‎ ی آلبوم جدیدش کرده است. اشتیاق طرفداران چند روز ،پیش زمانی که طبق گزارش Gossip Cop در یک آگهی بازرگانی، آهنگ جدیدی در “The X Factor UK,” پخش شد؛ بیشتر شد. حالا ادل تایید کرده است که واقعا آلبومی در راه است.

در پست های توئیتر و فیس بوک، ادل خاطرات قدیمی خود را نوشته است، همچنین در مورد دلیل تاخیر آلبوم جدیدش و اینکه چرا ضبط آن عقب افتاده حرف هایی زده است. پست او اینگونه شروع شده است:


عکس ادلعکس ادل

 "وقتی من هفت ساله بودم، می‎خواستم 8 ساله شوم؛ وقتی هشت ساله بودم دوست داشتم 12 ساله شوم. نوبت به 12 سالگی‎ام رسید که آن وقت هم دوست داشتم 18 ساله شوم. بعد از آن دیگر دوست نداشتم پیرتر شوم. حالا دوست دارم اگر یک ماشین زمان جادویی داشته باشم. به 16 تا 24 سالگی‎ام برگردم. من احساس می کنم تمام زندگی خود را صرف آرزویی کرده ام که در زمان دیگری باشم، آرزو داشتم بزرگ شوم، آرزو داشتم جای دیگری باشم، آرزو داشتم بعضی چیزها را فراموش کنم و بعضی چیزها را به یاد آورم. آرزو کرده ام چیزهای خوب اطرافم را به خاطر بی حوصلگی و یا ترس خراب نکنم. خیلی وقت ها آرزویم آنقدرها هم مهم نبود. آرزو داشتم چیزهای زیادی در مورد مادربزرگم بدانم، و گاهی دوست نداشتم به حال خودم آگاه باشم زیرا می‎دانستم چه اتفاقی در دلم هست. آرزو داشتم موهایم را هیچوقت کوتاه نکنم ، آرزوهایم گاهی مرا صبور و گاهی عجول کردند.

 آخرین ضبط من دچار اختلال شده است، اگر من بخواهم نامی برای  آن بگذارم نام make-up به آخرین ریکوردم خواهم داد. من آن را به تنهایی ساختم، آن را برای زمان از دست رفته خود ساختم، آن را ساختم  برای همه‎ی گذشته ام برای همه کارهایی که کرده ام و یا آرزوی انجام دادنش بر دلم مانده، اما من به کمی زمان نیاز دارم؛ بخش هایی از ضبط آن مانده است."

ادل اعترافاتی بیشتری کرده است: "آلبوم 25 نقطه‎ی عطفی برای من به حساب می آید؛ اشاره ای به سنین 20 سالگی و احساس من در آن روزهاست؛ حرف های یک بزرگسال تمام عیار یک نوجوان قدیمی...تصمیم گرفته ام بخش های بد زندگی گذشته‎ام را دور بریزم و در این آلبوم از احساس خوشایندم بخوانم. نمی خواهم خوب و بد گذشته ام را فراموش کنم، اما نمی خواهم به طور کامل به عقب برگردم؛ به زمانی که فقط آرزو می کردم. من در دوره نوجوانی وقت خود را بیهوده می گذراندم گاهی مدت‎ها می‎نشستم و چت های به درد نخور می‎کردم، اصلا به فکر آینده ام نبودم و حس می کردم چندان مهم نیست. در مورد همه چیز با شوخی نگاه می‎کردم، حس می‎کردم هیچ یک از کارهایم عواقبی ندارد. حتی گاهی قانون شکنی می‎کردم."


ادل Adele
ادل Adele

ادل در پایان پستش نتیجه گیری کرده است که: " 25 یعنی زمانی که من فهمیدم چگونه باید اطرافم را درک کنم و خیلی متاسفم که اینقدر دیر به خودم آمدم؛ اما شما هم می‎دانید که زندگی در حال اتفاق افتادن است."

این خواننده ی انگلیسی، با Simon Konecki ازدواج کرده و از وی صاحب یک پسر شده است.

گرچه هنوز حرفی در مورد زمان انتشار آلبوم زده نشده است، چیزی که روشن است این آلبوم تجدید نظری در افق های زندگی ادل می باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ