قسمت آخر سریال "درحاشیه" و خداحافظی مهران مدیری
به نظر می‌رسد انتقادهای پزشکان و در پی آنها وکلا، مدیران تلویزیون را سرانجام مجاب کرده است که نسبت به پایان دادن قسمت‌های این سریال آن‌هم زودتر از موعد معین تصمیم بگیرند.

تلویزیون با پخش آنونس‌های سریال «شمعدونی» سروش صحت، از جایگزینی این مجموعه با سریال طنز «در حاشیه» خبر می‌دهد.

با این جایگزینی، مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری زودتر از موعد رسمی اعلام شده به پایان می‌رسد.

هر چند شبکه سه تاکنون خبری رسمی مبنی بر پایان سریال «در حاشیه» آنهم زودتر از موعد مقرر اعلام نکرده است اما تبلیغ سریال جدید «شمعدونی»، از پایان زودهنگام سریال مدیری خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد انتقادهای پزشکان و در پی آنها وکلا، مدیران تلویزیون را سرانجام مجاب کرده است که نسبت به پایان دادن قسمت‌های این سریال آن‌هم زودتر از موعد معین تصمیم بگیرند.

این در حالی است که پیش از آغاز پخش سریال «در حاشیه» که در بدو امر «اتاق عمل» نام داشت، نقطه نظرات پیشنهادی وزارت بهداشت و سلامت، سازندگان این مجموعه را به توقف مقطعی و در پی آن تغییر فیلمنامه وا داشت اما تغییر فیلمنامه هم در نهایت راهگشا نبود تا پس از پخش سریال مهران مدیری، انتقادها آغاز شده و دامنه‌ی آن حتی به وکلا کشیده شود.

اعتراض‌ پزشکان پس از پخش قسمت‌های ابتدایی، همچنین با واکنش از سوی سازندگان سریال «در حاشیه» همراه بود که بخش‌های مربوط به تخلفات بیمارستانی برای پایان دادن به حاشیه‌ها از قسمت 30 حذف می‌شود و در فاز جدید نیز از این بخش‌ها خبری نیست.

اما حتی این خبر هم در نهایت تاثیر چندانی بر روند اعتراض‌ها باقی نگذاشت.

مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت قرار است از شنبه - پنجم اردیبهشت ماه - پخش خود را به شکل هر شبی آغاز کند.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را بر عهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

محمدحسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، نگار عابدی، رویا میرعلمی، محسن قاضی مرادی، محمدرضا داود نژاد، ویدا جوان، امیر کاظمی، رضا کریمی و ... از بازیگران سریال «شمعدونی» هستند.

سروش صحت نقش اول این سریال را به (محمد نادری) - بازیگری جدید در حوزه طنز - محول کرده است.

طبق اعلام شبکه سه مجموعه «در حاشیه» قرار است فاز جدید خود را پس از ایام رمضان و با پایان مجموعه «شمعدونی» آغاز کند.

پایان پخش مجموعه طنز «در حاشیه» پنجشنبه - سوم اردیبهشت ماه - خواهد بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir