حمله و انتقاد شدید هومن سیدی در برنامه خندوانه به فیلم های کمدی
هومن سیدی بازیگر و کارگردان موفق کشور شب گذشته مهمان برنامه خندوانه بود و به انتقاد از فیلم های کمدی مبتذل این روزها پرداخت.

هومن سیدی در برنامه خندوانه

برنامه شب گذشته خندوانه با حضور علی مسعودی به عنوان کمدین و هومن سیدی به عنوان مهمان برنامه برگزار شد.

در ابتدای برنامه مثل همیشه رامبد شادی برنامه را به مردم شهرهای ایران تقدیم کرد و سپس علی مسعودی به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

نکته جالب رونمایی از پیژامه ای بود که بچه های آسایشگاه معلولین مشهد به او تقدیم کرده بودند.


علی مسعودی و پیژامه اش

علی مسعودی و پیژامه اش

 

پس از اجرای برنامه توسط علی مسعودی, رامبد جوان شعری شمالی را با همان لهجه خواند و سپس مهمان برنامه اش هومن سیدی که اهل رشت می باشد را دعوت کرد.

هومن سیدی درمورد خانواده اش گفت و اینکه سه پسر و یک دختر هستند و سپس اشاره کرد که حدود 13 سال است که وارد دنیای هنر شده و هرچه زمان می گذرد حس می کند که باید بیشتر یاد بگیرد.

سیدی در بخشی از صحبت هایش آرزو کرد که روزی فیلمی بسازد که همه مردم آن را ببینند هرچند که گفت میدانم چنین آرزویی محال است اما همین آرزو باعث شده است که سعی کنم فیلم های بهتری بسازم و در کارم پیشرفت کنم.

هومن سیدی در بخشی از صحبت هایش به انتقاد از اکران فیلم های کمدی پرداخت که جزء لودگی هیچ چیزی ندارند و از رامبد بخاطر ساخت برنامه ای شاد که با آموزش همراه است, تشکر کرد. (گویا اشاره هومن سیدی به فیلم جدید مانی حقیقی با نام ' 50 کیلو آلبالو ' می باشد که با اینکه فروش خوبی داشته اما از نظر منتقدان فیلم بی ارزشی است)


اجرای پانتومیم توسط رامبد جوان

اجرای پانتومیم توسط رامبد جوان

 

در بخش دیگر نیز جوان و سیدی به اجرای پانتومیم و مسابقه پرداختند و رامبد از هومن سیدی خواست تا یک فیلم کمدی نیز بسازد.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ