دیوارنگاری لاله اسکندری در کیش!
لاله اسکندری درباره دیوارنگاری در کیش که سال گذشته از انجام مراحل آن خبر داده بود، توضیح داد: ما همچنان مشغول کارهای طراحی هستیم و وارد مرحله جدیدی نشده‌ایم. همانطور که می‌دانید سیستم اداری در ایران آنقدر کند پیش می‌رود که معمولا خیلی طول می‌کشد تا اتفاقات به نتیجه برسد و همیشه زمان‌بر است.

لاله اسکندری این روزها مشغول بازی در آخرین قسمت‌های «بی‌قرار ۲» است و تا نیمه اردیبهشت که ساخت این سریال به پایان می‌رسد، خبری از دیگر فعالیت‌های هنری او نخواهد بود.

لاله اسکندری بازیگر تلویزیون و نقاش درباره تازه‌ترین فعالیت‌های هنری خود گفت: پس از نمایشگاهی که از عکس‌هایم در گالری جم شیراز داشتم، از آنجایی که آن نمایشگاه در شلوغی‌های آخر سال برگزار شد و خیلی‌ها فرصت بازدید از آن را نداشتند، احتمالا در اردیبهشت نمایشگاه دیگری را در گالری جم خواهم داشت.

وی افزود: البته این بار نمایشگاه گروهی دایر می‌شود و آثار هنرمندان دیگری نیز در آن قرار دارد. با این حال این بار فرصت خوبی برای تماشای این کار گروهی است و تعدادی از دوستان که علاقمند به بازدید از گالری بودند و سال گذشته موفق نشدند، اردیبهشت ماه می‌توانند مروری روی آثار داشته باشند.

سیستم کند اداری مانع آغاز پروژه دیوارنگاری در کیش

این نقاش همچنین درباره دیوارنگاری در کیش که سال گذشته از انجام مراحل آن خبر داده بود، توضیح داد: ما همچنان مشغول کارهای طراحی هستیم و وارد مرحله جدیدی نشده‌ایم. همانطور که می‌دانید سیستم اداری در ایران آنقدر کند پیش می‌رود که معمولا خیلی طول می‌کشد تا اتفاقات به نتیجه برسد و همیشه زمان‌بر است.

اسکندری در پایان اعلام کرد: البته خود من هم این روزها همچنان مشغول بازی در سریال «بی قرار ۲» هستم. بازی در این سریال به کارگردانی فلورا سام را از آذر ماه سال ۹۳ آغاز کرده‌ام و اکنون ماه آخر کارمان را پشت سر می‌گذاریم و فعالیتمان خیلی فشرده است. ترجیح می‌دهم تا نیمه اردیبهشت که ساخت این سریال به پایان می‌رسد، صبر کنم و سپس پروژه‌های دیگرم را آغاز کنم.

محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، مریم امیرجلالی، محمد صادقی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی و امیرحسین صدیق از جمله دیگر بازیگران سری دوم «بی قرار» هستند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com