چهره بدون آرایش دختر زیبای هالیوود هیلاری داف
هیلاری داف جزء زیباترین زنان هالیوودی می باشد که حتی چهره بدون آرایش هیلاری داف تفاوت چندانی با چهره گریم شده اش ندارد. به عکس های جدید هیلاری داف در بورلی هیلز نگاه می کنیم.

عکس هیلاری داف بدون آرایش

هیلاری ارهارد داف (Hilary Erhard Duff) متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷می باشد و به عنوان هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ، ترانه‌سرا و تاجر آمریکایی شناخته می شود. هیلاری داف به سرعت پله‌های ترقی را طی نمود به طوری که گفته می‌شود در سال ۲۰۰۵ بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از فعالیت‌های خود در هالیوود بدست آورده‌ است.

هیلاری داف در بورلی هیلز

هیلاری داف در بورلی هیلز


هیلاری داف در بورلی هیلز پس از خروج از باشگاه ورزشی

هیلاری داف در بورلی هیلز پس از خروج از باشگاه ورزشی

در سال ۲۰۰۷ هیلاری بارها با بازیکن هاکی، مایک کومری mike comrie دیده شد. با اینکه او هرگز درباره‌این رابطه به مطبوعات چیزی نگفت اما چندین بار در مسابقات مایک شرکت کرد. همین‌طور مایک کومری در روز تولد ۲۰ سالگی هیلاری برای او یک مرسدس بنز به قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خرید. آنها پس از ازدواج صاحب یک فرزند شده و سپس در سال 2014 از یکدیگر جدا شدند.

چهره خندان هیلاری داف در حال صحبت با تلفن همراهش

hillary.duff4.jpg

هیلاری در سازمان های خیریه بسیاری عضو است که یکی از آنها مربوط به کودکان بی سرپرست می‌شود. او همچنین مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ دلار برای کمک به طوفان‌زدگان کاترینا پرداخت کرد. در سال ۲۰۰۵ او هزینه نزدیک به ۲٫۵ میلیون وعده غذا را به طوفان‌زدگان اهدا نمود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ