فکر نمی‌کردم که خدا به این زودی جواب دعاهایم را بدهد و اینقدر به من محبت داشته باشد. من خیلی خوشحالم که درسن بیست و نه سالگی به...
  

بی هیچ تعریف و توضیحی رضا صادقی یک نمونه موزیسین پاپ ایرانی است و این ضمن آنکه به موسیقی که اجرا می‌کند برمیگردد، مربوط به موسیقی اش نیست.

 او جزء معدود آدمهای موسیقی پاپ است که خودش و کاراکترش نزدیک باکاری است که می‌کند و روی صحنه ضمن آنکه مجری خوبی است، تلفیقی از خوانندگان مردمی قدیم و موزیسین پاپیولار امروز را نشان میدهد و بیشتر از همه اینها، خود رضا صادقی است.

وقتی اینها رامی گویم دعا می‌کند که خدا کمکش کند که این حال را حفظ کند، از هر بهانه دیگری هم استفاده می‌کند که یادآوری کند که چقدر از خدا متشکر است. او مشکی پوش عاشق است باچاشنی توامان مهر و هنر و مذهب.یک خواننده ویژه و البته خیلی محبوب.

 رضا صادقی خواننده محبوب پاپ کشورمان در گفت و گو به بیان نظرش در مورد موسیقی پاپ ایران، تصورش در ابتدای آغاز به کار و توضیحاتی در مورد اتفاقات آخرین کنسرتش و ... پرداخته که بخشهای ازآن در ادامه می‌آید.

راز موفقیت در موسیقی پاپ  

 صادقی با مقایسه موسیقی پاپ غربی با آنچه در ایران اجرا می‌شود گفت: موسیقی پاپ هر کشور برای خودش یک روش موفقیت دارد. در کشورهای غربی یا کشورهای حاشیه خلیج فارس پایه و اساس نت‌هایشان بیشتر ریتم است و حرکات ریتمیک.

اما در کشوری با فرهنگ عمیق و نگرش اصیل ادبیاتی، کلامی و بالاخص احساسی مثل ایران راز موفقیت در موسیقی پاپ فقط و فقط کلام و در کنارش موسیقی قدرتمند به روز است. موسیقی به روز که می‌گویم منظورم هر نوع موسیقی نیست.

 منظورم موسیقی به روز آبرودار و با حرمت و متین است با فرهنگ کلامی خود کشور.

برگ برنده رضا صادقی  

 این خواننده پاپ کشور در واکنش به این سوال که می‌گویند برگ برنده رضا صادقی صداقت اوست، تصریح کرد: امیدوارم اینجوری باشم و اینجوری بمانم. من هم آدمم و ممکن است بلغزم اما از خدا می‌خواهم این صداقت را در من نگه دارد و یک وقت دچار اشتباه نشوم.

 من از خدا خواسته ام که این منت را سر من بگذارد که اینجوری بمانم.روزی که اینجوری نمانم مطمئن باشید که آنقدر باهوش هستم که بگویم که دیگر تو آنی که باید باشی، نیستی، برو کنار تا حداقل حرفهای صادقی که زدی زیر سوال نرود.

خدا مرا بیشتر از خیلی‌ها دوست داشته است

 وی در پاسخ به این سوال که آیا وقتی که داشتی شروع میکردی فکر میکردی به این جایگاه برسی، تصریح کرد:بله من معتقدم هر انسانی به دنیا می‌آید تا انسان بزرگی باشد و اگر نشد تقصیر خودش است و مساله خاص دیگری وجودندارد.

 من می‌دانستم که لطف خدا شامل حال من می‌شود اما فکر نمی‌کردم که خدا به این زودی جواب دعاهایم را بدهد و اینقدر به من محبت داشته باشد. من خیلی خوشحالم که درسن بیست و نه سالگی به اینهمه الطاف الهی دست پیدا کرده ام.

این نشان دهنده این است که خدا لطف خیلی خاصی به من کرده.

به جز فکر خودم، وقتی این مساله به آن اضافه می‌شود یک چیزی بیشتر از فکر و گاهی وقت‌ها گستاخانه فکر می‌کنم که خدا مرا بیشتر از خیلی‌ها دوست داشته است.

 صادقی در پاسخ به این سوال که "خدا را شکر" گفتن‌های مدام حین اجرای آخرین کنسرت ات، برای شکرگذاری برای شکستن طلسم دو سال کنسرت ندادنت بوده گفت: نه. دو سال پیش هم که می‌خواندم و مشکلی نداشتم این کلمه ورد زبان من بودو اصولا همیشه همین است.

خدا خودش عالم است که روی صحنه بازی نمی‌کنم. من همیشه می‌گویم که خداوند یکی از صفاتش"مغرور" است. من باید هر لحظه یادش کنم چون دوست ندارم حتی یک لحظه دل نازک خدا برنجد.  

همه اش دوست دارم از خدا یاد کنم و سپاس بگویم تا بداند می‌دانم هر چه دارم از خودش است.از خدا می‌خواهم تا آخرین لحظه عمرم این کلمه را از ذهنم نیندازد.

به این کار افتخار می‌کنم

 این خواننده پاپ کشور درباره مداحی اش در بندرعباس گفت: بله من هر سال می‌روم بندرعباس و در مسجدی که پدرم متصدی آن است مداحی می‌کنم.

این دیگر جزو واجبات خانوادگی ماست و به این کار افتخار می‌کنم.

پسر جایت اینجا نیست

 صادقی در توضیح ارتباط اش با امین تارخ و شایعات مطرح در این زمینه اظهار داشت: من یک چیزی درحدود ده سال پیش در هتل همای بندرعباس پیانو یا کیبورد می‌زدم و می‌خواندم. در یکی از آن شبها آقای تارخ آنجا بودند.

خیلی جالب بود. بین آن همه آدم ایشان بلند شد وآمد روی استیج. من خیلی ذوق زده بودم از دیدن ایشان و خیلی تشکرکردم. ایشان گفت: "پسر جایت اینجا نیست، تو جایگاهت یک جایگاه بزرگ است.بیا تهران و کار رسمی انجام بده. تو میتوانی یکی از ستاره‌ها باشی و من این پتانسیل را درون تو می‌بینم".

من اگر بی تعارف بگویم در فکر بودم اما دوست داشتم یک انگیزه بزرگ برایم ایجاد شود. این حرف ایشان برایم یک انگیزه بزرگ ایجاد کرد و این اراده خدا بود. 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment 
منبع:jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
نصب دوربين توسط استادیار ‌درحمام يك دانشجوی دختر!
اسپری هورمون عشق!!
کوتاه درمورد ریگ جن، محل زندگی ارواح و اجنه!
دیگه حرف نزنید!! (+عکس)
اس ام اس 95
تستی کوتاه و جالب براساس 3 رنگ