شوک بازیگران بخاطر درگذشت علی طباطبایی + پیغام های تسلیت بازیگران
پس از درگذشت على طباطبایى, در چند ساعت گذشته بازیگران سینما و تلویزیون واکنش های متفاوتی نشان دادند که در ادامه پیغام های تسلیت بازیگران بخاطر درگذشت علی طباطبایی را خواهید خواند.

درگذشت علی طباطبایی

بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، لیلا بلوکات، صابر ابر و ... با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند.

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت.

 

** امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبائی نوشت: «خداحافظ رفیق»

 

** صابر ابر عکسی سیاه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برايت آرامش در آغوش خداوند را ميخواهم و برای خانواده ات صبر ...علی جان... علی طباطبايي عزيز را هيچ وقت نديدم، اما از رفتنش سخت غمگين شدم و بيش از پيش به نبودن در زمانی كه فكرش را نمي كنی ...»

 

** نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه، یا پروردگار باورم نمیشه...علی رفت.......»

 

** گلاره عباسی هم نوشت:«اخ كه چقدر دل همه ی ما سوخت امشب با پر كشيدنت .علی عزيز .»

 

** لیلا بلوکات هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انّالله و انّا اليه راجعون، علی طباطبايی روحش شاد، شوكه شدم خدای من ... بر اثر سكته قلبی فوت شده. تسليت ميگم.»

 

 سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ بود و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود. او فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir