گزارشی از باشگاه ورزشی هدیه تهرانی + هزینه ثبت نام
این روزها اگر هدیه تهرانی را کمتر در پرده ی نقره ای سینما می بینید، می توانید او را در باشگاه ورزشی اش به خوبی پیدا کنید. هدیه تهرانی در این آموزشگاه یک نوع ورزش چینی رزمی را آموزش می دهد.

شغل دوم هدیه تهرانی

هدیه تهرانی یکی از آدم هایی است که خیلی بیشتر از اینکه در قاب تلویزیون یا پرده سینما دیده شود در محل شغل دومش حضور دارد؛ خانم بازیگر، موسس و مدرس آموزشگاهی است که در آن یک نوع ورزش چینی جالب آموزش داده می شود: «تای چی چوان»

به عنوان کسی که می خواهد به این ورزش بپیوندد و دوست دارد یک هنرپیشه، چم و خم کار را یادش بدهد، سری به باشگاه خانم بازیگر زدم تا ببینم اوضاع در این آموزشگاه هیجان انگیز از چه قرار است؟

باشگاه هدیه تهران در کوچه پس کوچه های یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران واقع شده و بیشتر شبیه به یک خانه ویلایی تر و تمیز است تا یک باشگاه ورزشی که جان می دهد برای دورهمی های فامیلی و سیزده به در. روی دیوار حیاط باشگاه علامت معروف «یین و یانگ» درشتی به چشم می خورد، همان علامتی که ما فکر می کردیم مربوط به ورزش کونگ فو است، اما گویا مهم ترین نماد هنر، ورزش و باورهای چین است و کل یوم ورزش های رزمی این کشور را ساپورت می کند.

در نزدیکی های در ورودی گوش مان را تیز می کنیم تا شاید صدای جیغ و داد بروسلی واری بشنویم، اما داخل باشگاه هم هیچ شباهتی به سایر باشگاه های ورزشی ندارد؛ محیطی آرام و خلوت شبیه به یک کافه و دور از داد و هوارهایی که همه از کلاس های رزمی سراغ دارند.
در حالی که با مسئول ثبت نام کلاس ها در حال چانه زنی و کسب اطلاعات هستیم، تهرانی وارد محوطه باشگاه می شود و پشت میز چوبی حیاط می نشیند تا کلاسش شروع شود. درست برعکس اتفاقی که از حضور یک بازیگر مطرح در فضایی خارج از پرده سینما یا قاب تلویزیون انتظار می رود، خانم بازیگر بدون اینکه کسی دورش را بگیرد در دنیای خودش غرق است و حتی نگاهی هم به سمت ما نمی کند.


در ابن باشگاه دو شاخه از ورزش های رزمی چینی را آموزش می دهند: «تای چی چوآن» و «چی کونگ» که خانم بازیگر مدرس رشته «تای چی چوآن» است و سه روز در هفته می توانید برای یادگیری نرمش ها و حرکات دست خاص این ورزش در آنجا آموزش ببینید. ظرفیت کلاس های هدیه تهرانی هم نهایتا ۱۰ نفر است و اگر هر کسی بعد از پرشدن کلاس ها اضافه شود باید صبر کند تا چند نفر دیگر هم به او بپیوندند.
استاد تهرانی سالن را ترک می کند و داخل بخشی می شود که در آنجا کلاس ها را برگزار می کند تا خود را برای آموزش دادن به شاگردانش آماده کند. ما هم در خلال صحبت هایمان با خانم مسئول ثبت نام به قسمت هیجان انگیز هزینه ها می رسیم.

این کلاس ها ۱۲ جلسه در یک ماه است و چیزی حدود ۴۵۰ هزار تومان برای هر نفر آب می خورد. درست است که با این هزینه می توانید نزدیک به ۹ ماه در یک باشگاه رزمی یا بدنسازی نرمال و خوب کار کنید، اما در آن باشگاه ها که یک سوپراستار سینما که با حفظ سمت، رزمی کار قابلی هم هست، به شما آموزش نمی دهد.

عکس هدیه تهرانی

عکس هدیه تهرانی در باشگاه رزمی کاری

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های هدیه تهرانی کلیک کنید.

 

گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : 7sobh.com