اپل گوشی های جدیدش را شیشه ای می سازد!
بنابر گزارش های منتشر شده, شرکت اپل از سال آینده گوشی های خود را از جنس شیشه تولید خواهد کرد!

گوشی های جدید آیفون

شرکت اپل قصد دارد از سال 2017 میلادی، نسل های بعدی گوشی های خود را نه از جنس آلومینیوم، بلکه از شیشه و با استفاده از نمایشگرهای OLED تولید کند.
ماه گذشته خبرهايی از مذاكرات اپل با دو شركت سامسونگ و ال جی در رابطه با افزايش توليد نمايشگرهاي OLEDمنتشر شد. اين شركت ها در فهرست تامين كنندگان اپل قرار دارند.

نمايشگرهای OLED در مقايسه با LCED شفافتر هستند، مصرف كمتري دارند و انعطاف پذيری آن ها بيشتر است؛ استفاده از اين نمايشگرها، احتمال خميده بودن نمايشگر نسل جديد iPhone را افزايش داده است.

نسل جديد iPhone كه انتظار مي رود در ماه سپتامبر سال جاري ميلادی عرضه شود، نقطه عطفي در تاريخ شركت اپل خواهد بود. اين شركت با وجود فروش 13ميليونی مدل های iPhone 6 و 6S در طول سه روز ابتداي عرضه آنها، ميزان توليد اين مدل ها را به يك سوم كاهش داده است تا موجب كاهش تقاضا برای گوشی جديد iPhone 7 نشود.

همچنين انتظار می رود به همراه iPhone 7 مدل ديگری موسوم به iPhone Pro عرضه شود كه به يك رابط اتصال مغناطيسی و دوربين عكاسی با دو لنز مجهز است. اين سيستم عكاسی شامل يك لنز وايد برای عكاسی از مناظر و فضاهای وسيع و يك لنز تله فوتو برای عكاسی از فواصل زياد است. برای عكاسی از فضاهای وسيع، اين سيستم قادر است چندين عكس را با هم ادغام كرده و يك تصوير واحد از آنها بسازد.

گفته می شود اپل برای توليد گوشی هاي نازكتر، قصد دارد رابط ورودی هدفون را از گوشی حذف كرده و به جای آن از فناوری بيسيم برای اتصال به هدست استفاده كند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: irna.ir