10 هتل گرانقیمت ایران: شبی 3 میلیون و 200هزار تومان ...
قصد داریم به معرفی 10 هتل گرانقیمت ایران بپردازیم و شما را با قیمت این هتل ها آشنا کنیم.

قیمت گرانترین هتل های ایران

از هتل های ۵ ستاره تا بی ستاره، گران ترین تا ارزان ترین، همه نوع اقامتگاهی در ایران یافت می شود و هر کس در هر کجای ایران با هر بودجه ای می تواند اقامتی راحت داشته باشد. خوشبختانه با به روی کار آمدن سایت های رزرو هتل، با خیال راحت و با قیمتی پایین تر می توانیم هر هتلی را که خواستیم رزرو کنیم و ازین بابت هم مشکلی نداشته باشیم.

مقاله امروزمان درباره ده هتل گران ایران است. گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. باورش سخت است که بعضی‌ها برای یک شب اقامت در یک سوئیت سه میلیون و ۲۰۰هزارتومان می‌پردازند. باورش سخت است اما حقیقت دارد و احتمالاً اگر نگران هزینه‌ها نباشید اقامت در چنین سوئیتی به تجربه‌اش می‌ارزد.


هتل اسپیناس پالاس بهرود تهران

ارزان‌ترین اتاق در این هتل رویال روم شبی یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان و گران‌ترین آن پرزیدنت سه تخته شبی ۳میلیون و ۲۱۵ هزار تومان است.

بعد از افتتاح هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ در تهران، که بزرگترین هتل تهران هم لقب گرفت، خبرها حاکی از آن بود که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور فعالیتش را در پایتخت آغاز کرده. این هتل ۵ ستاره بیست طبقه دارد و ۷۰۰ واحد اقامتی. ۴۰۰ واحد اقامتی در این هتل لوکس هستند. هتل اسپیناس را روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد ساخته‌اند. ارتفاع ساختمان هتل و قرار گرفتن روی این تپه باعث شده مهمانان این هتل نمایی منحصر به فرد از تهران را در مقابل خود ببینند. و یکی از ویژگی‌های خوب این هتل این است که چشم‌اندازی به چهار طرف دارد. امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس در نوع خود بی‌نظیر است. از لابی بسیار بزرگ و شیکش که در بدو ورود توجه مهمانان را به خودش جلب می‌کند، تا امکاناتی مثل مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و … که همگی در محوطه‌ی خود هتل هستند. هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری مراسم رسمی هم گزینه‌ی مناسبی است چون ۱۲ سالن گردهمایی‌اش ظرفیتی بین ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر دارند. ۴۲ اتاق هم برای کار و قرارداد و اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده است.


هتل استقلال تهران

ارزان‌ترین اتاق در این هتل اتاق یک تخته برج غربی با قیمت شبی ۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و ۷۱۰هزار تومان است.
هتل استقلال بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره‌ی تهران است، قبل از انقلاب اسمش هتل رویال هیلتون بوده و بیشتر از پنجاه سالش است؛ پا به سن گذاشته‌ای بلندقد، بانشاط و سرحال. دو برج شرقی و غربی و امکاناتی به‌اندازه‌ی یک شهر دارد که ده جور رستوران و کافه مغازه، فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری هنری را شامل می‌شود.با زیباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر هم‌جوار است و می‌شود پیاده تا تجریش رفت یا راهی پایین ولیعصر شد و به پارک ملت و مراکز خرید رسید. کمتر از پنج دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی تهران و صداوسیما راه دارد. اتوبان چمران درست از روبرویش می‌گذرد و به همین خاطر دسترسی به‌کل شهر و مراکز تاریخی، درمانی و آموزشی آسان است. در هتل استقلال چشم‌انداز خوبی به شهر و کوه‌ها خواهید داشت و تا بام تهران و تله کابین توچال هم که راهی نیست.
ده هتل گران ایران را بشناسید!


هتل ترنج کیش

ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق دو تخته کلاسیک رو به دریاچه ۸۶۵ هزار تومان و گران‌ترین آن سوئیت امپریال چهارتخته با قیمت شبی ۲میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.
هتل ترنج کیش یک هتل دریایی است که نمونه‌اش را تنها در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. هتل ترنج در واقع دو بخش دارد. یکی هتل ساحلی ۴ طبقه و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده‌اند. مصالح استفاده شده در ساخت هتل ترنج استاندارد و بی‌ضرر برای اکوسیستم است. اگر عکس‌های هوایی بخش دریایی هتل را ببینید، متوجه می‌شوید که نحوه‌ی قرار گرفتن واحدها شکل ترنج را ساخته‌اند. هتل ۵ ستاره‌ی ساحلی تلفیقی از عناصر سنتی و مدرن است. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی رو به غروب جزیره دارند. کف شیشه‌ای اتاق‌ها روی سطح دریا یکی از جذابیت‌های این هتل به شمار می‌آید. خیلی کم پیش می آید شما بتوانید ماهی‌ها و جانوران دریایی را در محیط طبیعی زندگی خود ببینید. بالکن‌های بالای سطح دریا در این هتل به تنهایی می‌تواند شما را مجاب کند تا این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. تماشای غروب آفتاب از این بالکن‌ها تجربه‌ای تکرار نشدنی است. از خدمات هتل ترنج می‌توان به سالن ماساژ، یوگا، رستوران سرباز و سرپوشیده، زمین تنیس، سرزمین بازی، حمام آفتاب و … اشاره کرد. استخری هم در بام هتل وجود دارد که یکی دیگر تجربیات تکرارنشدنی هتل محسوب می‌شود.
ده هتل گران ایران را بشناسید!

 
هتل پارسیان آزادی تهران

ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق یک نفره با قیمت شبی ۵۸۰ هزارتومان و گران‌ترین آن سوییت دوبلکس با قیمت شبی دومیلیون تومان است.
هتل پارسیان آزادی که قدمتش به‌پیش از انقلاب می‌رسد، از هتل‌های محبوب تهران است. اتوبان چمران را که پایین برویم نگاهمان بهش خیره می‌شود. برجی است در نقطه‌ی خوش آب‌وهوای شهر، مجاور اوین و نزدیک به کوه‌های توچال. از آن بالا کل تهران معلوم است اما از آلودگی‌اش اثری نیست. اگر به کسی که هتل پارسیان آزادی را نمی‌شناسد بگوییم قبلاً اسمش هایت بوده اعتمادش سریع جلب می‌شود اما بااینکه اسم هتل تغییر کرده محبوبیتش همچنان برقرار است.هتل پارسیان آزادی همه‌ی خوبی‌های یک هتل را باهم دارد. مدرن است و طراحی زیبایی دارد. هر چیزی که بخواهید در آن پیدا می‌شود، فروشگاه و آرایشگاه و خشک‌شویی و گالری هنری در آن برقرار است، چند کافه و رستوران برای طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی دارد، هوایش خوب است، کنار اتوبان چمران است و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد، چشم‌اندازش به کوه‌ها و شهر عالی است، مجموعه ورزشی، استخر و سونا و حمام سنتی‌اش علاقه‌مندان زیادی دارد.



هتل مارینا پارک کیش

ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق دوتخته رو به پارک شبی ۷۰۰ هزارتومان و سوئیت یک خوابه دوتخته شبی ۹۱۰ هزار تومان است.
هتل مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش قرار دارد؛ دارای محوطه‌ای بسیار باصفاست. قرار داشتن در بهترین قسمت از ساحل کیش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل است. نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند برای طرفداران دوچرخه می‌تواند جالب باشد. علاوه بر فضای سبز و چسبیده بودن به دریا، وجود چند استخر در هتل هم جذاب است. اصولاً اگر قصد خرید از بازارهای کیش را نداشته باشید نیازی نیست از این هتل خارج شوید؛ چون کیش را در یک پکیج استثنایی و به بهترین نحو به شما عرضه می‌کند.



هتل درویشی مشهد

ارزان‌ترین هتل این اتاق، اتاق یک تخته و یک نفره به قیمت شبی ۳۵۰هزارتومان و اتاق چهارتخته فصل شبی ۷۵۰ هزار تومان است.
زمان زیادی از ساخت هتل درویشی نگذشته با این حال از معروف‌ترین هتل‌های مشهد است و علاقه‌مندان بسیاری دارد. دلیل این محبوبیت چیست؟ چند دلیل عمده دارد. یکی اینکه این هتل در اصلی‎‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا، در فاصله‌ای کمتر از دوکیلومتر از حرم قرار رفته. دیگر اینکه معماری منحصر بفردی دارد و در ۲۵ طبقه یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد است. وقتی از پنجره‌ها به بیرون نگاه می‌کنید صحن حرم را می‌بینید و کل شهر زیر پای شماست. علاوه بر این این هتل در ۲۵ طبقه، مرتفع ترین ساختمان اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه‌ای است. هتل آتریوم هتلی با فضای باز میانی است و می‌شود از لابی هتل تا بالاترین طبقه‌ی آن را هم دید و همه‌ی اتاق‌ها پنجره‌ای به این فضای باز دارند. این مجموعه رستوران‌های مختلفی با منوهای متفاوت دارد. رستوران مراکشی با منوی غذاهای عربی، رستوران آتریوم با سرو غذاهای آسیایی، رستوران روف‌گاردن شامل باغی مصفا و با چشم‌انداز طبیعت و آسمان و رستوران باربیکیو با سرو انواع کباب هر روز خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. اما نکته‌ی غافلگیرکننده وجود برکه‌ای در هتل درویشی است که فضایی بکر و خواستنی رقم زده است.


هتل قصر طلایی مشهد

ارزان‌ترین اتاق هتل، یک تخته یک نفره شبی ۳۱۵ هزارتومان و گران‌ترین آن سوئیت پرزیدنت دوخوابه چهارتخته شبی یک میلیون و ۶۰۰هزارتومان است.
هتل قصر طلایی هتلی تازه‌ساز و مجلل است که نزدیک حرم مطهر واقع شده و به دلیل بلندقد بودنش از اتاق‌ها چشم‌انداز وسیعی به شهر و بخصوص به صحن حرم دارد. بنای هتل بیست طبقه است و معماری منحصربفردی دارد و شامل ۶۱۰ اتاق، سوئیت، آپارتمان با امکانات مختلف می‌شود.
وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و متنوع همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف باعث شده هتل قصر طلایی جایی محبوب برای زائران و مسافران باشد. غیر از اینها، امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه ای، سالن‌های زیبایی، پزشک مقیم، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) از جمله جذابیت‌های قصر طلایی است.


هتل عباسی اصفهان

ارزان‌ترین واحد اقامت این هتل اتاق دوتخته با قیمت شبی ۴۴۶ هزارتومان و گران‌ترین آن سوئیت صفوی چهارتخته شبی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.
هتل عباسی مجلل‌ترین هتل اصفهان و از بزرگترین هتل‌های ایران است. از معماری دوران صفوی الهام گرفته و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل عباسی قبلاً کاروانسرایی در دوران صفویه بوده که در پی حمله‌ی افغان‌ها به اصفهان از بین رفته و سال‌ها بعد، یعنی در سال ۱۳۳۶ به جای آن، بنای فعلی ساخته شده و تلاش کرده‌اند که شیوه‌ی ساخت کاروانسرا را در آن به کار بگیرند. اتاق‌ها دورتا دور حیاط بزرگ هتل و حوض فیروزه‌ای‌اش قرار گرفته‌اند و رو به حیاط تراس و پنجره دارند و هر اتاق با معماری منحصربفرد و تزئینات اصیلش که تا سقف بالا رفته، فضای اصیلی برای مسافران به وجود آورده است.


سئویت هتل عباسی اصفهان

مهمانسرای عباسی ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و چندین رستوران و تالار که هرکدام با ویژگی‌های خاصشان از دیگری متمایز است. مثلاً رستوران و تالار چهلستون به موزه‌ای که هنرهای واصیل دوره‌های صفوی و قاجار را در خود جا داده شبیه است، رستوران باغ در حیاط باصفای عباسی از شما پذیرایی می‌کند و یکی از رستوران‌ها هم روی بام هتل واقع شده و چشم‌اندازی وسیع به بافت قدیمی اصفهان را برای شما فراهم می‌آورد.
ارزان‌ترین واحد اقامتی این هتل، اتاق یک تخته یک نفره شبی ۴۲۶ هزارتومان و سوئیت رویال دوتخته شبی یک میلیون و دویست هزار تومان است.



هتل پارسیان اوین

اوین از هتل‌های قدیمی تهران است. تجربه‌ی هتلداری و فضا و امکانات مدرنش آن را تبدیل به هتلی محبوب برای مسافران کرده. اتاق‌های راحت، فضای باز، رستوران کنار استخر، فروشگاه، مجموعه‌ی ورزشی و زمین تنیس و کافه از جذابیت‌های آن است.در مورد هتل اوین می توان گفت که اگر از شلوغی شهر، از آلودگی و سروصدایش خسته‌اید و می‌خواهید حتی در تهران هم هوای تمیز تنفس کنید هتل اوین جای خوبی برای ماندن است. به اوین و درکه، سعادت‌آباد و ولنجک که از محله‌های کوهستانی تهران‌اند نزدیک است و تا بام تهران و میدان درکه و دیدنی‌هایش راهی نیست. اتوبان چمران هم در دسترس شماست و نمایشگاه دائمی تهران در چند قدمی است و دغدغه رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر یا فرودگاه را نخواهید داشت.
ارزان‌ترین اتاق هتل یک تخته‌ی یک نفره شبی ۳۰۶ هزار تومان و گران‌ترین آن سوئیت دوتخته شبی ۷۲۶ هزار تومان است.


هتل چمران شیراز

بلوار چمران محبوب ترین منطقه گردشگری در بین شیرازی هاست،یک بلوار عریض و طویل در خوش آب و هوا‌ ترین نقطه‌ی شهر. یک رودخانه از کنار ضلع جنوبی این بلوار می‌گذرد و ضلع شمالی آن را باغ‌های وسیع احاطه کرده‌. خود بلوار هم پر است از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف. هتل چمران در سال‌های اخیر تبدیل به نماد بلوار چمران شده است. بنای هتل مرتفع‌ترین و با‌شکوه ترین سازه‌ی تمام بلوار است و از نظر امکانات با همه‌ی هتل‌های پنج ستاره‌ی شهر رقابت می‌کند. هر چند در نهایت بزرگ‌ترین وجه تمایز این هتل زیبا موقعیت جغرافیایی کم نظیرش است: یک گزینه‌ی فوق العاده برای کسانی که می‌خواهند سرزندگی شیراز را به دور از شلوغی مرکز شهر تجربه کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabarone.ir