گوشی تاشو و زیبای شارپ وارد بازار شد + عکس
کمپانی شارپ گوشی تاشوی زیبایی را تولید و طراحی و راهی بازار کرد. در ادامه با گوشی تاشوی شارپ آشنا می شوید.

گوشی تاشوی شارپ

 گوشی متفاوتی به نام Sharp Aquos K SHF33 که چند ماه پیش رونمایی شده بود رسماً وارد بازار شد.

کمپانی ژاپنی شارپ، متخصص در ساخت گوشی‌های متفاوت برای ژاپنی‌های یکی از جدیدترین محصولاتش گوشی تاشوی اندرویدی است که به هوش مصنوعی بانام Emopa مجهز است که به شما تبریک می‌گوید، صبح‌به‌خیر می‌گوید، آب‌وهوا را پیش‌بینی می‌کند، اخبار و رویدادها را به‌صورت آنلاین برایتان می‌خواند و به‌عنوان دستیار منحصربه‌فرد برای کاربر کار می‌کند.


گوشی تاشوی شارپ

گوشی تاشوی شارپ

 

دوربین 13 مگاپیکسلی آن بسیار باکیفیت عکس‌برداری می‌کند و فناوری ویژه NightCatch برای گرفتن عکس در شب روی آن بکار رفته و تصاویر را زیبا و طبیعی می‌سازد. نکته جالب این دوربین اینکه اگر لنز دوربین را روی مثلاً نام رستوران خارجی در سفر نگه‌دارید، بلافاصله به زبان ژاپنی بر می‌گرداند و این دوربین روی گوشی کار مترجم هم‌زمان تصویری را برایتان انجام می‌دهد که بسیار کار راه‌انداز است.

ویژگی متفاوت بعدی روی گوشی ضد آب و غبار بودن آن بر اساس استاندارد نظامی IPX5/7 و MIL-STD-810G Method 516.7:Shock-ProcedureIV است که اگر از ارتفاع 1 متری به زمین بیفتد، نمی‌شکند و خراب نمی‌شود.

اما مشخصات فنی گوشی به شرح زیر است:

113 در 51 در 16.9 میلی‌متر به وزن 130 گرم / پردازشگر اسنپ دراگون 400 با سرعت 1.2 گیگاهرتز / 1 گیگ رم یا حافظه موقت و 8 گیگ حافظه داخلی / اسلات برای افزودن حافظه جانبی تا 32 گیگ / باتری 1410 میلی‌آمپری / اتصالات LTE 4G / اسکرین 3.4 اینچی از نوع TFT و رزولوشن 960 در 540 پیکسل


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir