معرفی بهترین بسته های اینترنت موبایل برای دانلود
قصد داریم بهترین بسته های اینترنت موبایل را به شما معرفی کنیم که برای دانلود بسیار مقرون به صرفه می باشند.

بهترین بسته های اینترنتی برای دانلود

اگر یکسره در رفت و آمدید و از خیر اینترنت پرسرعت و دانلود نمی توانید بگذرید، اینترنت 4G بهترین گزینه ممکن محسوب می شود. سه اپراتور معروف ایران هم اکنون این سرویس را ارائه می دهند که بسته های هر کدام را بررسی کرده ایم.

ایرانسل: ایرانسل بسته های خود را براساس مدت زمان مصرف دسته بندی کرده و از ساعتی تا سالانه گزینه های خوبی برای شما دارد. ولی خب همه آنها مناسب یک دانلودر اقتصادی نیست. بسته شش ماهه 100 گیگابایتی یکی از گزینه های روی میز است که با 175 هزار تومان فعال می شود. همچنین بسته 72 گیگ دو ماهه هم پیشنهاد خوبیست و 110 هزار تومان خرج بر می دارد.

با توجه به مصرف کم اینترنت همراه نسبت به ADSL بسته 36گیابایتی 70 هزار تومانی نیز ممکن است به کار شما بیاید. البته این بسته به صورت 18 گیگ روزانه و 18 گیگ شبانه (دو تا هشت صبح) عرضه می شود. با توجه به سرعت دانلود بالای 4G شاید یک سری بسته های دیگر هم چشم شما را بگیرند. مدل های نامحدود ساعتی شامل یک، دو و سه ساعت و با قیمت های 900، 1500 و دو هزار تومان عرضه می شوند. این بسته ها قیمت بسیار مناسبی دارند و اگر نیاز به دانلود لحظه ای ارزان با سرعت بالا داشته باشید خیلی به کار شما می آیند.

رایتل: بهترنی بسته رایتل برای شما مدل 120 گیگابایتی یک ساله آن است. بسته ای که 60 گیگا بایت روزانه و 60 گیگابایت شبانه (دو تا هشت) در اختیار شما می گذارد و قیمتی معادل 213 هزار تومان دارد. بقیه بسته های این شرکت با توجه به هزینه و حجم شان برای دانلودرها کاربردی ندارند.

همراه اول: بسته های همراه اول به سختی در لیست ما قرار می گیرند. بهترین گزینه ها برای کسانی است که شب بیدارند و می خواهند این زمان را به دانلود اختصاص دهند. شبانه یک روزه از ساعت دو تا هفت, هزار تومان قیمت داشته و مدل یک ماهه آن از ساعت یک تا 11 صبح 29  هزار تومان هزینه روی دست شما می گذارد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: 7sobh.com