ویژگی جدید در اینستاگرام برای گرفتن عکس های جذاب تر!
قابلیت پرتره نخستین بار به همراه آیفون 7 پلاس عرضه شد و حالا حالت پرتره اختصاصی اینستاگرام در حال آزمایش است و بزودی به نرم افزار اندرویدی اینستاگرام اضافه می شود

حالت پرتره اختصاصی به صورت آزمایشی وارد استوری های اینستاگرام شد

ویژگی پرتره در عکاسی موبایل اولین بار توسط شرکت اپل و در آیفون 7 پلاس قرار گرفت و به دنبال آن، آیفون های 8 پلاس و X نیز به این قابلیت مجهز شدند. همزمان با گسترش این ویژگی ظاهرا باید منتظر حالت پرتره اختصاصی اینستاگرام باشیم که در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می برد. این موضوع به واسطه تصویر آیکون مربوط به این قابلیت در نرم افزار اینستاگرام (نسخه اندروید) مطرح شده است.

قابلیت پرتره به حالتی گفته می شود که تصویر سوژه به صورت کامل از پس زمینه جدا و بک گراند آن تا حد زیادی محو می شود (افکت Bokeh) و به این ترتیب، شاهد تصویر زیبایی خواهیم بود.

اضافه شدن حالت پرتره اختصاصی اینستاگرام، باعث می شود تا پیشرفت قابل ملاحظه ای در این شبکه اجتماعی رخ داده و شاهد عکس های با کیفیت و جذابی در این شبکه اجتماعی باشیم.

این آیکون ناشناخته در قسمت استوری های اینستاگرام قرار خواهد گرفت و به عنوان یک تب جداگانه (مانند Boomerang و Superzoom) در نظر گرفته می شود.

زمانی که منبع منتشر کننده این خبر از مسئولان اینستاگرام در این مورد سوال پرسیدند، پاسخی دریافت نکردند.

دارندگان آیفون با دوربین های دوگانه می توانند عکس های پرتره گرفته شده با دوربین دستگاه را به صورت مستقیم در اینستاگرام آپلود کنند، اما برخی افراد ترجیح می دهند تا از دوربین داخلی اپلیکیشن برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده نمایند. لذا حالت پرتره می تواند قابلیت جذابی برای این دست از کاربران به حساب آید.

شایان ذکر است؛ چندی پیش اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت تماس صوتی و تصویری را به زودی به سرویس خود اضافه می کند. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که قابلیت های جدید چه زمانی به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه می شود



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir