سوژه شدن ازدواج زن قد کوتاه با مردی که 30سال از خودش بزرگتر بود! عکس
ازدواج یک زن کوتاه قد با مردی که 30 سال از خودش بزرگتر بود, سوژه رسانه ها شد

ازدواج با زن قد کوتاه

همیشه دیدن اعتماد به نفس بالا و خودباوری در افراد می تواند در زندگی انسان های دیگر بسیار تاثیرگذار باشد  و امید را به همه القا کند. داشتن امید و انگیزه لازم تحت هر شرایطی انسان را به سمت آرزوها و اهدافش سوق می دهد.

سایفون دختر کوچک اندامی است که بر خلاف جثه ریزش ۳۸ سال سن دارد. بیماری باعث اختلال در رشد استخوان های او شده و حرکت را از او گرفته اما امید و آرزوهای دختر جوان در مورد آینده و ازدواج ذره ای کمرنگ نشده بود.

رویاهایی که از نظر دوستانش پوچ و بی سرانجام خواهد بود. از نظر آنها مرگ از این زندگی بی حرکت و فقیرانه بهتر خواهد بود اما از آنجاییکه امید همیشه پیروز خواهد شد، سرانجام رویاهای سایفون در کنار مردی که ۳۰ سال از او بزرگ تر بود تحقق یافت.

آنها تصمیم به ازدواج گرفتند اما متاسفانه پولی برای برگزاری یک مراسم پیش پا افتاده هم نداشتند چه برسد به مراسم رویایی که آرزوی سایفون بود.

درخواست کمک عروس معلول از طرف یک آرایشگاه معتبر و خوش نام که اکثرا مشتریان ثروتمندی داشت جواب داد و خیرین مراسم باشکوهی با صرف حدود ۸۴ میلیون تومان برای این زوج ازدواج غیر معمولی برپا کردند.


ازدواج سایفون 38 ساله و همسر 68 ساله اش

ازدواج سایفون 38 ساله و همسر 68 ساله اش

 

حالا سایفون با قرار دادن عکس هایی از مراسم ازدواجش به همه می گوید که هیچ زمان از آرزوهای خود دست نکشند و آنها را با تمام وجود دنبال کنند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir