سيم‌كارت‌های اعتباری همراه اول كه قيمت‌شان از روز عيد غدير به مبلغ 12هزار تومان كاهش يافت طبق اظهارات برخی مشتركان در بازار كمياب شده و بعضا گران‌تر از نرخ مصوب خريد و فروش می‌شوند.
 

مدیر عامل شركت ارتباطات سیار ایران در این باره می‌گوید طبیعی است كه با افزایش استقبال از این سیم‌كارت‌ها برخی فروشنده‌ها و مراكز به سودجویی اقدام كرده و آن‌ها را گران‌تر به فروش برسانند اما بهتر است متقاضیان به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و این سیم‌كارت‌ها را با نرخ دولتی تهیه كنند.

به گزارش ایسنا، برخی فروشندگان سیم‌كارت‌های اعتباری دولتی در بازار از اتمام سهمیه اختصاصی سیمكارتهای اعتباری دولتی خبر می‌دهند و متقاضیان نیز به خرید این سیم‌كارت‌ها از برخی مغازه‌ها یا مراكز به قیمت بالاتر از نرخ 12 هزار تومان مصوب اقدام می‌كنند.

وحید صدوقی - مدیر عامل شركت ارتباطات سیار ایران - درباره علت این مساله با بیان این كه بهتر است مشتركان از دفاتر خدمات ارتباطی به تهیه سیم‌كارت‌های اعتباری همراه اول اقدام كنند تصریح كرد: این طبیعی است كه این سیم‌كارت‌ها به دلیل استقبال زیاد متقاضیان در برخی جاها گران‌تر به فروش برسند.

به گفته او طی سه روز اول نزدیك به 500 هزار سیم‌كارت اعتباری همراه اول عرضه شد و تقاضا و استقبال زیادی از این سیم‌كارت‌ها به عمل آمد.

صدوقی تاكید كرد: وقتی سیم‌كارتی خریداری می‌شود تا زمانی كه خریدار به دفتر مراجعه نكرده و مشخصات خود را تكمیل نكند سیم‌كارتش فعال نمی‌شود.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com