بانک ملی ارز گردشگران خارجی را می‌خرد
کلیه شعب ارزی داخل کشور و همچنین شعب و باجه‌های مستقر در فرودگاه‌های بین‌المللی آماده خرید ارز همراه مسافران خارجی هستند.

آمادگی شعب ارزی و فرودگاهی بانک ملی برای خرید ارز مسافران خارجی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد: کلیه شعب ارزی داخل کشور و همچنین شعب و باجه‌های مستقر در فرودگاه‌های بین‌المللی آماده خرید ارز همراه مسافران خارجی هستند.

غلامرضا پناهی گفت: در راستای سیاست جدید بانک مرکزی، تمامی واحدهای ارزی این بانک براساس نرخ روزانه، ارز همراه گردشگران خارجی را خریداری و نسبت به پرداخت معادل ریالی آن اقدام می‌کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: در صورت درخواست مشتری امکان ارائه کارت هدیه و وجه نقد به صورت ترکیبی نیز وجود دارد.

گردشگران خارجی می‌توانند از طریق شبکه کارگزاری بانک ملی ایران در خارج از کشور، نسبت به صدور حواله ارزی به داخل ایران به نام و به نفع خودشان اقدام و به محض ورود به ایران با مراجعه به شعب ارزی این بانک، معادل ریالی ارز حاصله را به صورت نقدی یا در قالب کارت هدیه دریافت کنند.

این بانک آمادگی دارد نسبت به افتتاح حساب سپرده پس‌انداز ارزی برای آن دسته از گردشگران متقاضی، اقدام کرده و ارز مشتری را در حساب ارزی نگهداری و به هر میزان که مورد نیاز این دسته از گردشگران است، از طریق شعب به ریال  و به نرخ روز تبدیل و به آنها ارائه دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir