كلاهبرداران با دزدیدن پلاك خودروی فروخته شده به خریدار و انتقال آن به پاركینگ، خودرو را دزدیده و فروش خودرو را منكر می‌شدند.
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عصر 19 دی‌ امسال دختر 20 ساله ای با مراجعه به مسئولان دادسرای امور جنایی تهران از راز وقوع یك كلاهبرداری پرده برداشت.
این دختر جوان در شكایتش مدعی شد مرد میانسالی به همراه همكارانش خودرویی را به وی فروخته اما سند به نام وی نزده و خودرو را ربوده‌اند.
دختر جوان مدعی شد خودرویی را به قیمت 49 میلیون تومان از فردی خریداری كرده و در قبال آن 20 میلیون پول نقد داده است و مابقی را به صورت چك و در 5 قسط به فروشنده تحویل داده است.
وی افزود: فروشنده به من وعده داد تا با نقد شدن اولین فقره از چك‌ها خودرو را به نام او سند می‌زند اما حتی با نقد شدن دومین چك هم از انجام این كار سر باز زد.
رضوانفر، دادیار شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: این دختر مدعی است چند روز پیش از شكایتش پلاك جلوی خودرو‌اش مفقود شد و زمانی كه از فروشنده خواست تا برای گرفتن پلاك دیگری اقدام كنند از این كار سر باز زد.
وی ادامه داد: خودروی این دختر سرانجام بعد از ظهر همان روز از سوی مأموران پلیس به دلیل نداشتن پلاك جلو متوقف شد و به پاركینگ منتقل ‌شد اما در همین لحظه فروشنده با شگردی خاص بدون اطلاع این دختر خودرو را از پاركینگ خارج كرد و به این ترتیب مدعی شد این دختر پولی به وی نداده است.
وی افزود: تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده و همچنین دستگیری مرد فروشنده خودرو آغاز شده است.
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news