مرد همسر کش بعد از 5 سال دستگیر شد
مردی که بعد از کشتن همسرش او را آتش زده بود بعد از 5 سال دستگیر شد.

سرهنگ «محمود قاسمی» فرمانده پلیس لاهیجان گفت: مرد 39 ساله‌ای به خاطر قتل همسرش در لنگرود دستگیر شد و این در حالی بود که از 27 مرداد سال 89 وقتی جسد کاملاً سوخته زن ناشناسی در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان پیدا شد، مأموران به تحقیقات گسترده‌ای دست زده بودند. فرمانده پلیس لاهیجان با بیان اینکه شناسایی مقتول غیر‌ممکن بود، افزود: مأموران پلیس آگاهی لاهیجان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند و پس از بررسی صحنه جرم و نمونه‌برداری پزشکی قانونی و انجام آزمایش‌های DNA مشخص شد جسد متعلق به زنی 39 ساله است و 24 ساعت قبل از پیدا شدن جسد ماجرای ناپدیدشدنش به پلیس مخابره شده بود. بدین‌ترتیب، کارآگاهان تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده تشکیل دادند.

سرهنگ قاسمی انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد را موجب مظنون شدن پلیس به همسر این زن عنوان کرد و افزود: تلاش مأموران برای دستگیری وی آغاز شد و چندین مرحله مأموران با هماهنگی قضایی به لنگرود عزیمت کردند اما وی خود را از دید مأموران مخفی می‌کرد.
وی با بیان اینکه همسر قربانی در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این مرد به پلیس آگاهی انتقال داده شد و سرانجام به قتل همسرش اعتراف کرد.
وی ادامه داد: مرد همسرکش اعتراف کرد که با موتورسیکلت به محل کار همسرش رفته و او را به بهانه صحبت کردن در زمینه مشکلات خانوادگی سوار بر آن کرده و به سمت روستای اطراف لاهیجان کشانده است که هنگام بحث و جدل همسرش را هل داده که پس از بر خورد سرش به آسفالت از هوش رفته و دیگر نفس نکشیده است و وی سریعاً چند حلقه لاستیک کهنه تهیه کرده و برای از بین بردن شواهد و قرائن جسد را به آتش کشیده و پس از آن متواری شده است.

 

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news 
منبع : روزنامه ایران