به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و در یک تصادف مرگبار در محور فیروزکوه مابین یک دستگاه تریلر حامل قیر با یکدستگاه مینی بوس، چهار نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

این حادثه بین یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی میدل‌باس یا یوتانگ رخ داد که در نهایت چهار نفر کشته شدند که در بین کشته شده گان دو کودک دو و شش ساله دیده می شوند.

سردار سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تأسف از تصادف رخ داده در محور فیروزکوه اظهار داشت: بار دیگر بی احتیاطی و عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی باعث کشته شدن تعدادی از هم وطنان شد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: این حادثه در هشت کیلومتری محور فیروزکوه رخ داد که در آن یک دستگاه تریلر با یک خودروی میدل‌باس برخورد و سبب واژگونی این خودرو می شود.

این مسئول افزود: در کم ترین زمان ممکن پس از وقوع این حادثه مأموران راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر دستگاه ها در محل حاضر شده و به امدادرسانی به مصدومان پرداختند.

وی ادامه داد: در این حادثه هشت نفر نیز مصدوم شدند که به سرعت به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و بر اساس آخرین اخبار حال برخی از مصدومان مساعد نیست.

سردار فتحی اضافه کرد: در تصادف رانندگی در محور فیروزکوه چهار نفر کشته شدند که در بین کشته شده گان دو کودک دو و شش ساله دیده می شوند.

این مسئول عنوان کرد: بر اساس بررسی های پلیس، راننده تریلر که از پشت به خودرو میدل باس برخورد کرده، مقصر است اما مأموران در حال بررسی موضوع هستند.

گفتنی است بر اساس گزارشات دریافتی خبرنگار مهر از چهار کشته شده این حادثه، سه کشته مربوط به یک خانواده است به طوری که پدر و دو فرزند به دیار باقی شتافته و مادر این خانواده نیز به بیمارستان منتقل شده است.