دستگیری مجرم فراری پس از ۱۷ سال در شیراز
در ایام نوروز امسال با تلاش ماموران کلانتری 13 عباسیه شیراز یک سارق توسط ماموران انتظامی دستگیر می‌شود که پس از بازجویی‌ پلیس متوجه می‌شود که این فرد علاوه بر اینکه سارق تعدادی از دکان‌های شیراز است، در 17 سال پیش دو خادم را به قتل رسانده است.

150 فقره دزدی و 2 تا قتل

سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری در تشریح خبر دستگیری قاتل فراری خادمان حرم مطهر سید تاج الدین غریب‌(ع) پس از 17 سال اظهار داشت: در ایام نوروز امسال با تلاش ماموران کلانتری 13 عباسیه شیراز یک سارق توسط ماموران انتظامی دستگیر می‌شود که پس از بازجویی‌ پلیس متوجه می‌شود که این فرد علاوه بر اینکه سارق تعدادی از دکان‌های شیراز است، در 17 سال پیش دو خادم را به قتل رسانده است.

وی بیان کرد: این قاتل با نام مستعار (الف - ن) تاکنون به تعداد 150 فقره دزدی اعتراف کرده است و تمامی مال خرهای معرفی شده دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شدند.

در این جلسه که فرد قاتل حضور داشت با توضیح نحوه سرقت‌های خود گفت: با یک گاری دستی به جمع‌آوری ضایعات محل مورد نظر مشغول شده و محل را برای دزدی را زیرنظر می‌گرفتم و در ساعات اولیه صبح کمتر از پنج دقیقه سرقت از محل را انجام می‌دادم.

این سارق با بیان اینکه سرقت از دکان‌هایی که از درب برقی یا دوربین امنیتی برخوردار بودند، دشوار بود افزود: به نظر می‌رسد چنانچه تمامی کاسبان بتوانند از دوربین امنیتی و درب‌های برقی محل کسب خود ر ا تجهیز کنند اقدام برای سارقان سخت‌تر می‌شود.

 

 

منبع : جام نیوز