سرقت، شرارت و توزیع مواد مخدر
رئيس کلانتری 174 قيامدشت از دستگيری فردی به اتهام توزيع مواد مخدر، شرارت و سرقت در محدوده قيامدشت خبر داد.

30 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و....

رئيس کلانتری 174 قيامدشت از دستگيری فردی به اتهام توزيع مواد مخدر، شرارت و سرقت در محدوده قيامدشت خبر داد. سرهنگ شمس بیرانوند،گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این کلانتری در خصوص رسیدگی به شکایت اهالی محله قیامدشت مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از توزیع کنندگان مواد افیونی و اراذل و اوباش محدوده مذکور، به محل اعزام شدند. 

وی افزود:در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش ضمن ایجاد شرارت و انجام سرقت اقدام به توزیع مواد مخدر می کند که این امر به نارضایتی شهروندان و شکایت آنها منجر شده است.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: به این ترتیب مشخصات چهره وی در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار گرفت و طی آن با هماهنگی از سوی مقام قضائی تیم های عملیاتی این کلانتری محل های پاتوق متهم را تحت نظر قرار دادند. وی ادامه داد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته متهم در یکی از پاتوق هایش شناسایی و در یک عملیات ضربتی بازداشت شد که ضمن بازرسی از محل نیز تعدادی اموال مسروقه، مواد مخدر و سلاح سرد کشف شد.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده در کلانتری به 30 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، چهار فقره سرقت از منازل، فروش مواد مخدر و ایجاد درگیری در محله های مختلف در این محدوده اعتراف کرده است.



منبع: خبرگزاری میزان