گمان می کردم مرد مغازه دار به همسرم نظر سوء دارد
هنوز مشخص نبود كه عامل این اسیدپاشی چه كسی بوده تا اینكه مأموران بالای سر مصدوم در بیمارستان حاضر شدند و به تحقیق از وی پرداختند.

ازدواج مجدد زوج طلاق گرفته پس از اسیدپاشی

چندی قبل مردی جوان در مغازه خود در شیراز نشسته بود كه ناگهان فردی با صورتی پوشیده وارد شد. فرد ناشناس یك بطری در دست داشت و در یك چشم برهم زدن محتویات آن را روی سر و صورت جوان مغازهدار ریخت و گریخت. محتویات بطری چیزی نبود جز اسید. جوان مغازه دار درحالیكه از شدت درد و سوختگی بهخود میپیچید، از رهگذران و كسبههای محل درخواست كمك كرد و لحظاتی بعد توسط آنها به بیمارستان منتقل شد.

شكایت

هنوز مشخص نبود كه عامل این اسیدپاشی چه كسی بوده تا اینكه مأموران بالای سر مصدوم در بیمارستان حاضر شدند و به تحقیق از وی پرداختند.

او گفت كه اسیدپاش صورتش را پوشانده و وی نتوانسته شناساییاش كند. اما وقتی مأموران از او پرسیدند كه آیا با كسی خصومت دارد، جوان مصدوم چنین گفت: از مدت ها قبل زنی در مغازه ام مشغول به کار بود و چندین بار همسرش به گمان اینکه من با او ارتباط دارم مرا تهدید کرده بود به نظرم این کار از سوی او انجام شده است.

وی گفت: او حتی چندینبار پیغام داده بود كه بالاخره زهرش را میریزد و از من انتقام میگیرد. البته همین كار را هم كرد. فكر میكنم از من هم با اسیدپاشی انتقام گرفت.

یك سرنخ

اظهارات شاكی پرونده كافی بود تا مأموران اداره آگاهی شیراز تحقیقات خود را پیرامون این موضوع متمرکز کرده و با بررسی موضوع متوجه شوند که از زمان اسیدپاشی تنها مظنون این جنایت متواری شده است.

با فرار این مرد ظن ماموران به یقین تبدیل شد و مشخص شد که به طور حتم این مرد در اسیدپاشی نقش داشته است. از این رو ماموران تحقیقات خود را برای دستگیری همسر سابق تنها مظنون به اسیدپاشی آغاز کرده و پی بردند که وی نیز از زمان اسیدپاشی متواری شده است.

با انجام اقدامات گسترده سرنخهای دیگری در اختیار ماموران قرار گرفت و فاش شد که پس از این ماجرا مرد اسیدپاش و همسر سابقش بار دیگر باهم ازدواج کرده و از شیراز فرار کرده اند.

این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و دستورات لازم از سوی محمدی دره شوری برای ردیابی این متهمان صادر شد تا اینکه پس از گذشت سه سال از این ماجرا در حالی سرنخ هایی به دست آمد كه هنوز وضعیت جسمانی قربانی اسیدپاشی همچنان
مناسب نبود.

دستگیری متهمان

با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که مرد اسیدپاش و همسرش به شیراز برگشته اند از این رو ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شدند و هر دو را دستگیر کردند.

اعتراف به اسیدپاشی

متهم اصلی اسیدپاشی برای انجام تحقیق در اختیار ماموران قرار گرفت.وی در بازجویی ها مدعی شد که مدتی قبل از حادثه از همسرش جدا شده بود.

وی گفت: گمان می کردم مرد مغازه دار به همسرم نظر سوء دارد و همین موضوع باعث اختلاف بین ما و در نهایت جدایی شد از این رو دنبال فرصت مناسبی بودم که از او انتقام بگیرم.

روز حادثه با قصد و نیت قبلی به آنجا رفته و بر روی او اسید پاشیدم. بعد از این ماجرا بار دیگر با همسرم ازدواج کردم و از شیراز متواری شدیم.

این مرد اسیدپاش و همسرش برای انجام تحقیقات در اختیار مأموران قرار گرفتند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: خبرجنوب