ربودن دختر 8 ماهه در برابر چشمان پدر در تهران
سارق جوان به سرعت پشت فرمان خودروی پراید نشست و پس از حرکت به صورت دنده عقب وقتی وارد خیابان شد شروع به حرکت به سمت جلو کرد.

سارق پراید دختر 8 ماه را هم همراه خود برد

عقربه ها ساعت 11:30 دقیقه صبح پنج شنبه 29 تیرماه سال جاری را نشان می داد که پدر جوانی همراه دختر 8 ماهه اش به نام بنیتا سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه شان در منطقه مشیریه خارج شدند.پدر دخترکوچولو در حالیکه خودرویش روشن بود پس از خارج شدن برای بستن در پارکینگ خانه از پراید پیاده شد و هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد جوانی برای سرقت خودروی پراید وارد عمل شد.

سارق جوان به سرعت پشت فرمان خودروی پراید نشست و پس از حرکت به صورت دنده عقب وقتی وارد خیابان شد شروع به حرکت به سمت جلو کرد.

پدر بنیتا کوچولو که با دیدن این صحنه شوکه شده بود خود را به جلوی خودرویش انداخت و سعی داشت مانع سرقت خودرو و ربوده شدن کودک 8 ماهه اش شود اما بی فایده بود و سارق جوان به سرعت پا به فرار گذاشت و  پدر دختربچه روی زمین افتاد.

خیلی زود ماجرای کودک ربایی و سرقت خودرو به ماموران کلانتری 169 مشیریه مخابره شد و پس از تحقیقات ابتدایی و ثبت شماره پلاک خودروی سرقتی در سامانه سراسری پلیس ماجرای  کودک ربایی به بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای امورجنایی  تهران مخابره شد.

بنا به این گزارش، با دستور بازپرس آرش سیفی تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این کودک ربایی وارد عمل شدند و تحقیقات به صورت ویژه در حال بررسی است.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جسد بنیتای هشت ماهه پیدا شد/ جزئیات دردناک از مرگ بنتای کوچک

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: رکنا