پاساژ پروانه تهران آتش گرفت
پاساژ پروانه تهران دقایقی قبل طعمه حریق شد.

پاساژ پروانه طعمه حریق شد

معاون فنی سازمان اورژانس کشور جزییات امدادرسانی به حادثه حریق در پارکینگ پاساژ پروانه تهران را اعلام کرد.حسن نوری درباره جزییات این حادثه گفت: پاساژ پروانه که بین خیابان ابوریحان و دانشگاه در محدوده جمهوری واقع شده است، ساعت 10:24 دقیقه صبح امروز دچار حریق شد. به دنبال این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

هنوز از میزان خسارات احتمالی جانی و مالی اطلاعاتی اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

 در فدائیان هستم، کنترل برق در طبقه منهای یک پاساژ پروانه، دچار کندسوزی شده است، یعنی شعله ای نداشته و فقط دود از آن بلند شده است

ممکن است به دلیل استفاده بیش از توان آن، این اتفاق رخ داده باشد

تا این لحظه مورد مصدومیت نداریم اما کار ادامه دارد، عملیات تنها در حد جستجو است و آتش وجود نداشته است و بیشتر در حد دود زدگی بوده است

 

خبر تکمیلی از حریق پاساژ پروانه

این پاساژ آن «پروانه» معروف نیست


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در زیرزمین یکی از مجتمع‌های تجاری واقع در خیابان جمهوری خبر داد.

سیدجلال ملکی، در این باره گفت: حوالی ساعت 10:30 امروز حریق در یکی از پاساژهای واقع در خیابان جمهوری به سامانه 125 اطلاع‌داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری حدفاصل خیابان دانشگاه و ابوریحان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در پست برق این ساختمان در طبقه منفی یک رخ داده و در پی آن دود نسبتا زیادی فضای داخلی مجتمع تجاری را در برگرفته است که آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از افراد حاضر در این پاساژ با کمک عوامل آتش نشانی از میان دود خارج شدند، گفت: گروه دیگر نیز با حضور در زیرزمین این ساختمان اقدام به اطفای حریق پست برق کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، افزود: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل، دقایقی پیش به عملیات خود خاتمه دادند و کارشناسان این سازمان نیز تحقیقات خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهند کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پاساژ پروانه دچار حریق شده نیز گفت: پاساژی به نام پروانه در محدوده چهارراه استامبول واقع است که پارکینگ معروفی هم دارد، حادثه‌ای برای این پاساژ رخ نداده، اما این پاساژ که دچار حریق شده هم گویا پروانه نام دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایسنا