آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله توسط شوهرعمه
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که از یک سال قبل با تهدید و زور اقدام به آزار و اذیت دختر 15 ساله برادر همسرش کرده بود، خبر داد.

دستگیری مردی که از یک سال قبل اقدام به آزار و اذیت دختر 15 ساله کرده بود

در تاریخ 26 مهرماه امسال فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان کرد که دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم دو روز پیش به من گفت که شوهر خواهرم به نام داور متولد 1355 نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر 15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شوهرعمه‌ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت می کرد و به من ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت که از من خوشش می‌آید. او با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال به خانواده خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد.

باتوجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را در ساعت 6:30 امروز دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع ‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید و اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای تکمیل پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir