آزادی کودک 7 ساله از جنگال آدم ربایان مسلح
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک کودک هفت ساله زهکلوتی که اول مهر سال جاری متقارن با بازگشایی مدارس به گروگان گرفته شده بود خبر داد.

آزادی یک کودک هفت ساله زهکلوتیاز دست گروگان ها

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد فروغی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی، دستگاه قضائی بلافاصله با حساسیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار جدی قرار داد و دستورات قضائی لازم صادر شد. فروغی اعلام کرد: تحقیقات اولیه در این زمینه مشخص کرد، گروگانگیران به صورت مسلحانه و توسط دو دستگاه پژوه ۴۰۵ اقدام به ربایش این کودک از مقابل درب منزل وی می کنند.

وی بیان داشت: سرانجام طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دو نفر از گروگانگیران مسلح در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان دستگیر می شوند و در بازجویی های اولیه مشخص می شود، کودک ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

فروغی گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی و انتظامی و با همکاری ریش سفیدان محلی و سران طوایف شامگاه گذشته کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه علت وانگیزه اصلی این حادثه اختلافات مالی بوده است، اعلام کرد: آدم ربایان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در پرونده ادامه دارد.

 

گردآوري: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایرنا