تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده اند/ 14 کشته تاکنون
این خبر تکمیل می شود

اعزام تیم اسکان اضطراری و آواربرداری به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد زلزله رخ داده در حلبچه عراق گفت: این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری بود و به علت مدت زمان طولانی لرزش در بسیاری از مناطق ایران نیز احساس شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: کانون زمین لرزه 7.2 ریشتری سلیمانیه عراق بود. وی از قطع شدن برق روستاهای کرمانشاه خبر داد و گفت: در سیستم مخابراتی این استان نیز اختلال ایجاد شده است.

ساعت 23:30

سلیمی از امدادرسانی به 15 مجروح این حادثه خبر داد و گفت: تا ساعت 23:30 متاسفانه 2 نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

ساعت 23:55

سلیمی از کشته شدن 6 و مجروح شدن 200 نفر تا ساعت 23:55 خبر داد.

ساعت 00:20

رئیس سازمان امداد و نجات از اعزام تیم های آنست، آواربرداری و اسکان اضطراری از 4 استان کردستان، مرکزی، لرستان و همدان به کرمانشاه اعزام شده اند.

ساعت 00:31

سلیمی در اعلام آمار تلفات زلزله 7.2 ریشتری در سلیمانیه عراق گفت: تا ساعت 00:30 روز دوشنبه، 2 نفر در قصر شیرین و 12 نفر در ثلاث جان خود را از دست داده اند.

ساعت 00:48

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکید کرد: متاسفانه در برخی استان های غربی شایعه شده بین ساعت 1 دقیقه بامداد تا 3 بامداد زمین لرزه بزرگی خواهد آمد. وی افزود: این شایعات که در فضای مجازی منتشر شده به هیچ وجه حقیقت ندارد و مردم نگران نباشند.

سلیمی خاطرنشان کرد: مطابق اعلام مرکز ژئوفیزیک امکان پیش بینی زلزله امکان ندارد، بنابراین مردم توجهی به شایعات نکنند.

در حال تکمیل...

خسارت های زلزله 7.2 ریشتری سلیمانیه عراق

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir